Rabu, 19 Mei 2010

HARI - HARI MAU HARIJADI

Kalo boleh hari2 mau kek harijadi.

Memang bebudak macam tu eh. Syok sangat kalo tiup2 lilin.


Dina kalo lalu depan kedai kek, mesti " Kek ari jadi adik! Kek ari jadi adik!"
Banyak la dia punya hari jadi.
Sebab tu kalo majlis birthday si abang pun dia ken atiup lilin lama.
Kalo tak bagi, wajib kecoh majlis di buat nya.
Layan je la kan. Nama lagi budak2.


Weekend lepas gi kb mall. Danish takmo ikut. Selalu dah kami duk jalan2 like anak sorang. Hehe. lagi pulak buh dina dalam stroller wajib feling baru kawen anak sorang. Haha. Perasan.


Excited mengobek kotak kek.






Wajah yang puas sebab berjaya membuatkan abah beli kek ari jadi untuk dia.



Mama pun tumpang glemer.



Seb baik ada kek kecik cenonet jual 2.50 seketul. Kalu dak, masak weh!



Happy sangat!

5 ulasan:

Amna Faqiha berkata...

untung irdina maisarah nih..tiap kali tgk kek msti bebeday dia hehe

fabulous.farah berkata...

hahaha..kelakar dina..cepat tua la dina hari2 birthday=p

honeylanz berkata...

mmg gitu. ac lak setiap cake yg dibeli/tempah. mesti ada nama dia..huru hara nnt ;)

KV berkata...

AF,
kekadang jer kami layan. hihi

farah,
ha, nanti nak bagitau kat dia

has,
hihi..dia blom pandai baca, dah pandai kalu, siap la agaknya.;P

FAM berkata...

mmg la kak. semua orang punya besday kira mcm diorang punya besday jgk. cute pulak kek dina tu. hehehe