Khamis, 20 Mei 2010

ENFA MAMA CLUB

Sapa ahli enfa mama?


TAk pepasal aku jadi ahli. Huhu.
Tapi anak aku tak minum pun susu enfa. Dina setia ngan mamil dia. Pilihan abahnya.

Tapi pada suatu hari tu (wah) aku gi kb mall (takdak tempat lain dah uols) Haha

Terjoin dengan tidak disengaja sbb dina sibuk nak minum susu dia dan main segala mainan yg duk ada. Pandai dorang pancing bebudak eh.

Makanya, aku pun tersegan la bila duk dengar pr dia duk prung prang prung prang. Lagi pun si dina tu, lepas segelas, segelas (gelas kecik cotet tu jer) duk top up susu. Pastu duk main tampal2 sticker. Tak tergamak la aku tak beli susu tu sekotak. Sampai ke hari ni tak bukak2. Eh, nanti bagi Danish jer minum. Ok kan?

Tapi ok gak la sebab banyak dpt cenderahati. Ada sticker, buku latihan, crayon, cd dan mcm2. Lupa lak aku. Dia suh aku latih dina selai sehari. Tapi anak mek tu ya ampun, satu hari dia taram semua. Tak bagi orang pegang dah!


Disebab kan itu, aku otomatik jadik ahli.


Semalam sampai surat dari dorang.



Dapat sticker kereta, katalog dan segala info dan fridge magnet.

Ok lah jugak kan. Hehe

3 ulasan:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ berkata...

bleh je suh danish minum...hahaha maryam pun sama klu p jalan2 klu ada org suh minum sample susu ke hapa bz nak menerai...

wah byk nyer adiah...syiokkkkkkk

rina berkata...

aku jd member sbb dulu cik mek minum enfagrow.

Aleeya berkata...

dulu masa baby bwh 1thn damia minom la susu neh, skang da tuko dutch lady 123

best gak yer jd member neh..