Ahad, 11 April 2010

CINCIN DINA

Dina kan selalu lepak dalam kedai runcit bila balik dari rumah pengasuh sementara tunggu kami balik keje.

Hoho..bila duk dalam kedai, macam2 la dia nak beli. Salah satu nya jajan yang ada mainan2 tu semua.


Hari tu dia dapat cincin ni.

Dan tetiap pagi dia selalu paksa2 mama dia ni pakai cincin dia. Banyak lagi patent lain. Rama2, kumbang, tapi aku paling suka yang ini. Sebab sebijik macam dia. Haha.

6 ulasan:

fabulous.farah berkata...

hahaha..mama pulak yang kene pakai.=p

KV berkata...

farah,
memang dia suka memaksa!

Ain berkata...

bagus la dina...

belikan cincin untuk mama....

zailamohamad berkata...

kelakar r corak cincin tu;D

KV berkata...

ain,
takde nya dia beli, dia pow dalam kedai sokmo. Haha

zaila,
sejibik mcm dia. hehe

Aleeya berkata...

kiyut gak cincin tu ehhh