Ahad, 14 Mac 2010

SUDAH BELI

Sudah berkunjung ke ariani jumaat lepas. Hehe. Sale sampai 23 mac yer kenkawan (buat yg blom tau). Masih panjang lagi masa nya. Ngee






Beli 4 lai kain tiset. Aku paling suka yg cenggini sbb ringan sejuk dan tidak memenatkan rahang, Wakaka.


Tapi macam teringin jugak nak beli yang lain la. Oh, kena tengok bajet lah ni. Haha

7 ulasan:

Mummy Dasy berkata...

ye ke smpi 23mac...harus check dompet berapa lai leh dapt...lawa2 tudung tu...

zailamohamad berkata...

Zaila tak pernah ada tudung Ariani, walaupon mak pon jual tudung, tapi mak xpernah pakai tudung yg ada waning..huhuhuhu

:: HUSNA :: berkata...

aku x prnh ade tudung ariani kak... aku beli pasar malam je... hehehe..

Ain berkata...

banyaknya beli...

aku selai pun takdak lagi....huhuhu....

fabulous.farah berkata...

huhuhu..kv..mesti tudung ariani penuh almari doh

KV berkata...

mommy dasy,
wajib mu gi before 23. Hak hak

zaila,
ha..zaila duk pakai tie rack sokmo. Akak takdak selai pun. Huhu

husna,
ahkak pun layan pasar malam jugak dek. hehe

ain,
aku beli time murah jer.

farah,
alahai..berapa lai jer baru. Tu pun beli taim murah.

abrahyn berkata...

saya takde pon ariani nih...yg ada pon cap ayam ariani hehe