Ahad, 14 Mac 2010

BERGABUNG TENAGA

Dah la comot berkepam, ditambah kekreatifan oleh anak2 ku pulak. Huwaaaaaaa



Aku baru duk pikir macamana nak kasi hilang comot kelabu kelalo tu, tetiba hubby gelak besar.
"wah, beg mama!"
aku ingat kan apa ke benda nya. Dah la masa tu aku tak pakai spek.
"bergabung tenaga dorang nih. Kretif sungguh" hubby sambung gelak lagi.
terus aku capai beg kat tangan hubby.
Nak nanges pun rasa tak kluar air mata. Aduyaiii. Geram nya la wehhhhhh

Bila siasat, aku tanya si abang.
"abang conteng beg mama eh?"
"dok eh, adik buat"
"eh, adik mana pandai tulis2 lagi?"
"hehe..abang tulis2, adik conteng2"
Bahasa baik punya anak.

Aku pun cakap ngan abah dorang,
"kena bentang bajet baru nih!"

sabar je lah!

11 ulasan:

zailamohamad berkata...

huhuhuhuhu..sayangnyeee..hok ori ke tu kak?? kalu ori sero selok jugok ah sket..huhuhuhuhu...
anak2 zaila pon lagu tulah jugoknyaaa..habih doh dinding rumah ni nya pakat lukis ko demo...

KV berkata...

Zaila, ori la yang, sbb tu rasa nak nangis jek . Huwaaa

~Eila @ Along~ berkata...

aduyaiii.. nak marah salah..tak marah pun salah...hehe beli baru la kak...

abrahyn berkata...

haru biruuuu tuuuuu...ape kate beli baru n simpan elok2 sorok2 hehehe

fabulous.farah berkata...

haahaha..kene wak bajet tahunan ni..

KV berkata...

eila,
geram weh. Ha'a, ada alasan nak beli baru tu. Hihi

abrahyn,
mmg benda tu duk dlm henbeg, masa mana ntah dorang operasi tatau.

farah,
wajib nih.

oren berkata...

takpe..simpan sbg kenangan..sok2 dina n danish dh keja, claimlah balik..claim yg mahal2 taw..LV ka..hahahaha...

anak2 aku tak sampai tahap conteng beg lagi, tapi dinding umah baru sudah penuh diconteng..malas nak cat lain, tunggu depa dh besaq sok, barulah nak cat ke, hapa ke..

fiza berkata...

Hehehe...baik punya jawapan abang, sesuai ngan tajuk 'bergabubg tenaga' (^_^)

Kena tukar yg baru nih ☺☺☺

KV berkata...

oren,
ha, wajib besok aku pow teruk2. Haha

fiza,
mmg bab tu 'kamceng' abih ah

CT NORAMIZA berkata...

hehehe KV, x pasal2 abah diaorang yg jadi mangsa nnt :)

sisdee berkata...

heheheheh.sgt kreatif dorang kan..hehehhehe...

agak2 kv marah ke tak dorg tu..kdg2 nk mrah pkr aku ni syg bag ke syg anak..hahahahahhah

tp pkr2 balik kreatifnya dorg kan..hehehheheh...

budget sempat lagi dbentangkan tu..hahahahahahahah