Rabu, 24 Mac 2010

STOK BULAN APRIL


Walopun kadang2 takde masa nak baca, beli tetap wajib beli. Hak hak

14 ulasan:

sisdee berkata...

haah kita pun suke beli tp baca KURENG!!! kes masa le kureng..kdg2 dah 2,3 kali beli yg lain bru thegeh2 nk baca yang dulo2 ZALIM!!!!

KV berkata...

sisdee,
hak hak..sama lah tu

honeylanz berkata...

wajib beli kan ;)
has suka rapi (konon nk ambik tips kurus), NUR, Cosmopolitan..etc..

Ayu Hashim berkata...

ayu suka kumpul GLAM... tp bacanya xtaulah bila.. tiap2 bulan mesti beli...

mrs shaifull berkata...

samalah kita, kumpul punya kumpul, kadang2 mags bln jun, oct baru habis baca :)

fabulous.farah berkata...

hehehe..ore pon 3, 4 mag beli sebulan..xmasuk bovel lagi..huhuhu

sebab xdop tanggung jawab ag so skang ni memang bace dr kuli ke kulit=p

fabulous.farah berkata...

hehehe..ore pon 3, 4 mag beli sebulan..xmasuk bovel lagi..huhuhu

sebab xdop tanggung jawab ag so skang ni memang bace dr kuli ke kulit=p

~Eila @ Along~ berkata...

same.....
beli tu wajib...
baca tu tak kisah le bebila..janji mag dah ade depan mata hehehe

edyan7 berkata...

sama le..! segala macam majalah beli je lebih aku ni... baca nye hubby... kat opis pesan je kat akak reception tu... ish..ish... bila nak baca tak tahu... tp yg bagusnye... simpan resit...nnt senang nak claim income tax... huhu resit buku ke majalah hubby sume aku sapu!

oren berkata...

sama lah kita..

dlm masa 2 minggu nih, aku dh beli 3 bijik buku..tapi satu pun belum diselak lagi..muahahaha..nk makan dan mandi pun tak sempat, apatah lagi nak baca buku?? tapi alasan yg tak baek nih..hihihihi...

CRAZYBEAUTIFUL88 berkata...

rajin membeli....

fiza berkata...

Btul lah, nafsu membeli jer lebih, nafsu nak membaca kurengg (^_^)

KV berkata...

haha..rupa2nya ramai yg perangai sama eh cam daku. ;P

eynda berkata...

Serupa la..eynda pantang nampak majalah mesti nak beli..tapi bacanyer tak sempat pun...