Khamis, 25 Mac 2010

DALAM BEG

Lawa tak beg hijau ni. Penuh sekuin (tatau eja) gold kebagai. Hak hak. Siap bertangkai plastik tu. Saiznya sedang elok untuk buat beg telekung.









Dalam beg hijau tu pulak, ada beg shocking pink ni. Saiznya seswai la untuk dina carah main pondok2. Hak hak.




Dalam beg shocking pink tu pulak, ada beg kecik cinonet ni.







dan, dalam beg kecik cinonet ni, ada lah benda ni.







Dan benda ni.




Emas kan pelaburan untuk masa depan. Aku masuk c.i.m.b islamic fund pun masih takleh jual. Rugi weh. Mmg ni kira pelaburan aku lah.



p/s: sekadar untuk kenangan
p/s/s: kalo lah wat beli lv. Hua hua hua. Kena pelangkung aku ngan cik hubby.

10 ulasan:

mNa berkata...

kayo wehh kak kv ni..banyok pitis ni..isytihar blako doh ko?hehehe

honeylanz berkata...

luv by luv gitu..hok mn se dina nye? ke 2-2 mama nye punya ;)

rina berkata...

ganas kedai mas loni. mace2 jenis beg ado...

KV berkata...

mNa,
isytihar itu sudah wajib. Takdok la kayo, simpan sikit2.

has,
mama punye 2-2, kalo beli kat dina pun dina takmo pakai.

rina,
tu la, mcm2 pesyen ado.

mrs shaifull berkata...

ha??? dua2 KV punya, bestnya :) sorga tu :)

kimmy berkata...

simpan jgn tak simpan..pelaburan yg bagus..hehehe..

best betul ye,bukak itu ada ini,bukak ini ada itu..:D

CRAZYBEAUTIFUL88 berkata...

cantik sangat

eynda berkata...

Rajin beli barang kemas...eynda setakat yg pakai kat badan je hihi...tak pernah terpikir pasal pelaburan pun :-(

fabulous.farah berkata...

love-love tu comei

oren berkata...

inilah namanya beg yg buleh beranak-ranak..hahahaha...