Khamis, 11 Mac 2010

Nak

Nak Tanya sikit la uols, ariani tengah Ada sale tak la ni? Aku ni kalo takdak sale bagai wajib berkira sikit. Haha

oh banyak nya jemputan kenduri bermula besok. Nama lg cuti skolah kan.

9 ulasan:

eynda berkata...

Nak tau jugak...dah lama tak pi Ariani...

AyunasiA berkata...

aritu gi melaka punya, sale start 25 feb hari tu. smpi biler, x perasan lak.

honeylanz berkata...

tak pasti la KV...esok has kelik trg..leh makang kepok lekor!! hehehe

isz_3707 berkata...

tengah sale klau xsilap i. pi lah borong.

sisdee berkata...

tah ek..hari tu dah sales tutup kedai (dia tulis le) tak pasti lak dah tutup terus ke apa hahahahahah

kita pun tggu sales baru nk pegi..:D

CT NORAMIZA berkata...

kalau butik kat kl ni, selalunya sale la time2 gini KV :)

Mummy Dasy berkata...

ak ah nak gak tau...last g bulan 1 aritu masa clearance mmg best

superheroes' mom berkata...

u r tagged! mesti dah buat ni...huhuhu

KV berkata...

Geng, tenkiu for da info. Dah selamat beli pun. Sale sampai 23 mac.
Superheroesmom, nanti kv gi ambik ape ke benda la tag tu. Haha