Isnin, 22 Mac 2010

KAWAN KU KAWEN

Kawan ku hanep telah berkahwin minggu lepas. So kenduri dia buat 16 hb.

Aku janji ngan geng utm. Lyn.na ambik aku kat ofis, singgah ambik yu kat rumah ma dia. Terus shoot ke rumah pengantin. Janji nga suk,ma jumpa area rumah pengantin.



Kaki masing2. Hua hua hua


Lima orang ex student dbq sesi 96/99 berkumpul di rumah hanep jam 1.00 tgh hari. Memang kecoh!



Pelamin nan indah, tapi masa ni buka acara bersanding makanya kosong lah pelamin itew.



Kami posing syok sendirik la. Haha



Bergambar ngan hanep berfore balik. Pengantin sibuk jadi penanggah. Takut kekawan jemputan makan tak sempurna. Sakan ko ek nep.



Oh, malas tunggu acara bersanding kami blah dulu sbb masing2 nak masuk ofis dah.

Tenkiu to suk.ma sbb sudi hantar aku ngan yu selamat sampai ke destinasi masing - masing.

Buat hanep dan Dr.Ain, selamat pengantin baru. Semoga berbahagia ke anak cucu. Kawen jugak ko akhirnya ek nep, ramai tak percaya tau. Ahahaha. Keji kan dorang?

5 ulasan:

fabulous.farah berkata...

yang pakai tshirt tu pengantin ke?

kimmy berkata...

makan nasi kenduri memang best..

CT NORAMIZA berkata...

canteknya pelamin tu KV :) dan2 rasa nak sanding lg sekali

KV berkata...

farah,
iyer, benar sekali

kimmy,
best best

CT,
wah ko, syok eh?

eynda berkata...

Mesti sedap nasi kenduri :-D