Selasa, 16 Februari 2010

N

Nak mintak tolong uols la.

Sapa2 yg pakai iPhone sila ajar aku cemana nk apdet blog ngan iPhone. Hiks sungguh darat di situ. I know. Ngee. Now aku apdet pesen biasa2 jek. Sbb aku tak reti cemana nk upload gambar terus dr iPhone ke blog. Mintak tolong yer pada yg sudi. Sila lah ajar aku.

Apa2 pun segala pertolongan uols aku dahulu kan dgn ucapan ribuan terima kaseyyyyyy.

6 ulasan:

aNIe berkata...

KV...akak pun tak pandai...dulu guna iphone pun tak pandai nak upload jugak...hehehe

Lady of Leisure berkata...

ekeke.. akak lady pakai iphone.. tapi tak penah lagi berblog pakai iphone wakak.. tak reti gak kekdahnyer..
:D

i.am.belle berkata...

oh dah guna iphone.bery bery good.

err.. smpai sekrg aku tak reti update blog dr iphone. update fb lagi senang.

xD

honeylanz berkata...

tak dpt nk tlg, has pakai e71 jah

KV berkata...

kak anie,
haha..sama lah kite

lady,
kakaka.. ahkak pun tak gheti

belle,
ha..update fb lg senang. Tp tetap takleh upload gambar. Tak pandai

has,
hehe..takpe.

Ain berkata...

aku tak pakai iphone..hehehe