Rabu, 17 Februari 2010

SEKSA

adeiii..seksa weh nak aplod gambar. Dari semalam tak dpt. Asal aplod je putus line. Geram aku neh! Macam best sgt aku nak apdet. Wakaka

Uwa korang, aku tgh jeles nih. Opismate aku, kak Y singgah mai opis satni (dia cuti) bawak wrislet coach yg saiz besar. Kalo nak pi dinner seswai sgt. Huhuhu. Al menantu nya beli kat us. Siap mak kak Y dapat sebijik. Dah la dia beli murah. Kalo ku tahu, wajib aku kirim. Huwaaaa. Urut dada. Urut dada.

Takpe ah, rezeki masing2. Hak hak

6 ulasan:

Ain berkata...

ko pakai line apa kv..

kat tempat aku line tenet ok jer...

FAM berkata...

urut dada kak....urutttt....

KV berkata...

ain,
opis aku pakai stremyx kut. Ntah. Tp hang sokmo.

fatin,
a'a, akak urut dada ni.Hik hik

kak pB
waalaikumussalam warah matullahi wabaraktuh

sisdee berkata...

ish..nk i tlg urutkan dada tu ke..sbb i pun tgh urut dada nie..besnya org belikan ek..:(

KV berkata...

sisdee,
bukan takat urut dada, nak nages rasanya. Murah beb!!!

edyan7 berkata...

keh..keh..keh... harus jeles gitew!! huhu