Ahad, 24 Januari 2010

IN PINK MODE

Hua hua hua..pagi ni terrr bangun awal uols (susah nak jumpa ni) sbb hubby susah nak bernafas. Dia selsema. Makanya bila dia takleh tido, ngan aku2 sekali la tido tak nyenyak.

Slalu nya pilih baju yg tak kena iron. Baju hubby dan danish aku iron siap2 stok seminggu kan. Baju aku taram ikut dan je lah. Tapi pagi ni banyak masa beb!

Oh, pagi ni mek pakai baju baru. Ingat dak yg kaler fink tu ari. Seminggu tukang jahit siap kan 4 pasang baju mek. Wallah. Hepi2 ailabyu lah mak su!

Bila baju dan tudung fink, dan masa masih awal, wajib la google carik eksesori yg sepadan.


taraaaa.... fink nya aku.

Ekceli gelang tu arwah mak yg paksa aku beli masa awal2 keje dulu. Takmo tapi kena paksa. Huhu. Now bila pakai, mmg rindu sgt2 ngan arwah.

Al fatihah buat mak. Moga tenang di sana. Amin.

11 ulasan:

pB berkata...

besau nyerrr

zailamohamad berkata...

gelang tu macam gelang hok arwah tok bawak balik dari Mekah..
Kak Kv, biaso ah tu kalu oghe tuo pakso beli mah gak, mok zaila kalu tgk anak dio beli mah, suko pah ko telingo;)

Lady of Leisure berkata...

waduh2.. color fink gitew..
:)

~Eila @ Along~ berkata...

wahhh kak...semangat baru dgn baju baruuuu hehe..neway suke gelang2 ala2 klasik gitu...

ABH berkata...

wahhhhhhhhh...berkilau! silau mata ku...hehehe cantik & klasik!

jane_doe3328 berkata...

cantiknya! sure rega die cantik gak tuh :D

Purpleheart berkata...

cantiknye gelang.. kelas gitew..

honeylanz berkata...

kiranye seberdiri pink lah nih ;)

fabulous.farah berkata...

wah..bling2~!

KV berkata...

kak pB,
takde lah besar kak. Biasa jer.

zaila,
waa...sebijik mcm arwah mak akak tu.

lady,
feminin gituk

eila,
haaa..mmg klasik kan

ABH,
mesti dia minat sbb pesen klasik tu.;P

jane,
masa dulu takde la mahal cam sekarang. Huhu

sue,
pesen lama

has,
seberdiri tu cemana ek? Kiranya semua2 pink lah kut?

farah,
tak berpinau. Haha

atty's berkata...

cantiknya gelang ngn cincin tu kv..nampak sedondon ..
kalo full picture ade gambo kv sekali lagi besh ..