Selasa, 8 Disember 2009

TAUHU BAKAR

Kadang2 balik keje terasa lapar. Tatau nak makan apa. Tengok dalam esbok ada tauhu.

Terus 'tingggg' dapat idea. Kononnya jaga kesihatan la. Makanya daku bakar jer tauu tu. Malas nak goreng.




Sos pencicah nya dah lama buat. Dok dalam esbok.


Hihi..tauhu bodo jek. Takde timun karot bagai. Layan jek lah.


Kenyang jugak.

6 ulasan:

CT NORAMIZA berkata...

wahhh main masak2 KV :) sedapnya, terliuq plak

rina berkata...

salah satu tauhu yg aku boleh make. kalu tauhu sumbat ke tauhu dale rojak ke meme x make. hehehe

Lady of Leisure berkata...

bakar dalam oven ke ni kak?
sedapnya nampak..

KV berkata...

CT,
hak2.main masak2 boleh ler, nak memasak tak pass.

rina,
daku ialah penggemar tauhu tak kira apa bentuk pun.

lady,
akak pakai pemanggang dapur gas.

< Dieter Sue > berkata...

nya tauhu bakar... nak resipi pencicahnya kv..

zailamohamad berkata...

napo mace sedap..bagilah resepi pencicah tu