Isnin, 7 Disember 2009

MAIN BANJIR

Cerita khamis lepas.

Petang khamis tu dah tak hujan. Aku pulak sibuk ajak hubby gi jahit baju. Hiks, dah duk kampung dia kan. Mek segan lah nak pi sorang. Harus ajak dia.

So, hubby dapat idea bawak anak2 main banjir ngan motor. Kat kampung tu, ada satu port yg mmg air akan ada sokmo kalu hujan2 lama sikit. Pastu lambat nak surut.



Sampai2 tu dah penuh mat2 motor duk main air. Kami pun tumpang sama darat nya eh. Hihi.


Dina tersengih sengih. Asyik kagum jer minah tu. Tau dia cakap apa.

"waaa.... air pantai ooooo"
"waa...shedap ooooo"

Hak hak hak..air pantai nkau. Belasah jek la.



Danish ketakutan. Mamat ni mmg penyegan sikit.

Tapi kami tak bagi anak2 turun. Geli ah kut2 ada lintah bagai macam dulu. Errrkkk..

4 ulasan:

honeylanz berkata...

oh.. has takut dgn pacat & lintah...takut tahap phobia gitu... tp suka tgk air bah ni...

KV berkata...

has,
me pun mmg geli tahap gaban ngan pacat lintah.

atty's berkata...

ade pacat eh..ati2 tau kv..
takutnya pacat..

Mommy Lily berkata...

wah beshnye main air bah. sini tkde bah.