Isnin, 7 Disember 2009

BELON

Hai, nama saya dina charah. Hiks

Saya suka belon. Belon besar belon kecik. Semua saya suka.

Saya suka belon kaler merah. Kalo abang danish ambik kaler merah, wajib saya tumbuk dia, Ngee


Selalunya abah yang jadik mangsa untuk tiup belon. Abah tiup pakai pam motosikal dia. Tapi abah tak berjaya tiup belon kecik2 besar kelingking saya. Hiks..belon tu benar nya bom air, tapi saya paksa jugak abah tiup sampai abah sakit rahang. Ngeee

Mama pun malas tiup kan belon untuk saya. Dia geli sbb saya suka2 tiup sendiri sampai menjejeh air liur. Bila tak dpt, saya suruh mama sambung tiup.

Lagi pulak, mama kata dia sakit rahang. Ntah apa apa ntah mama ni!


Susah susah, saya tiup sendiri lah. PUhhhh..puhhhhh. Hmm..tak besar2 jugak belon ni.

p/s: belon di kidnap dari kedai runcit abah (yg atuk jaga..hihi)

6 ulasan:

Mama-Danish & Sarah berkata...

alahai dina..... mama pura2 jer sakit rahang tue.....

hahaha.... aku pun malas kalau part anak mintak tiupkan belon....

betul cakap ko... senang citer pakai pam basikal jer...

honeylanz berkata...

pandai yea mama dina ngelat... ery pun suka belon. mesti dibeli if dah ternampak! tp dia ckp "mama, bebon"..hehehehe

eynda berkata...

Eynda tak suka tiup belon...selalu pas kat hubby...sebab rasa macam gegendang telinga nak pecah hihi...

KV berkata...

ain,
sakit rahang ooo..seksa

has,
bebon? Kah kah kah

eynda,
a'a, teruk kan?

CT NORAMIZA berkata...

belon??? mmg memenatkan, mmg dah lumrah, si ayah akan jadi mangsa keadaan :) heheheh

KV berkata...

CT,
hak hak..dah termakhtub kan?