Selasa, 15 Disember 2009

NYAH KAU CICAK DARI HIDUP KU

Uols..rumah mek banyak betul cicak. Haish..geli taw!

Tapi yg plg stress najis dia merata rata.

Awal2 pindah dulu, hubby ada beli racun sembur cap apa ntah. Rid.sect ke ek? Tapi sembur dia just poning jek. Abih weng terus bergumbira semula.

Padahal tetiap minggu mek dok gi pasar minggu. Selalu beli racun semut jer. Macamana ntah tak perasan racun cicak.

Ni pun dah berbulan beli. LUpa. Hehe. Nasib baik semut duk hurung kat living room. Kalu dak, mesti masih belum ku ingat.


Ini la rupa bentuk nya. Tp hati2 ngan kekanak ribena. Jangan bagi dorang sentuh. Bahaya sebab racun kan.



Ops..hubby ku terseksi. Uniform biasa kt rumah. Tgh asyik masyuk menjolok cicak pakai batang joran dia. Tak sayang ke bi??



Cicak2 yg masih belum terpedaya.



Dina n danish kalut duk pam angin kt cicak2 tu. Kononnya nak bagi cepat mati.



Oh, ini antara cicak yg terkumpul side sebelah. Side depan malas nak snap gambar dah.

Aman hidup ku...

18 ulasan:

pB berkata...

Goreng pun sodapppppppp

rina berkata...

terkejut aku tgk gmbr cicak... cepat2 aku scroll down. x sempat nk kira berapa ekor. giler geli weiii...

nasazfrog... berkata...

kak meremang bulu roma den kak... aduhhh goli den... :)

CuTeMiUt78 berkata...

uish.. hubby ko duk jolok je erk.. geli plak aku tgk bila dah jatuh cicak tu

Zareda Norman berkata...

pergh menyelerakan...

zailamohamad berkata...

hahahaha..sape nak makan cicak goreng boleh p umah kak KV;-)

CT NORAMIZA berkata...

ya allah, setakat cerita dah cukup KV, sekali ada plak gambar cicak bergelimpangan, terus berdiri bulu tengkuk, x suka cicak, geliiii

penah tertembung muka ngan cicak, satu taman dengar saya jerit :)

honeylanz berkata...

x suka jugak... geli & geram...huhuhu

atty's berkata...

uitt..tatutnya ..

cendawanintim berkata...

aku kan nok, memang geli bila tengok perut cicak, nampak urat2 kat dalam tuh...

haishhhhhhhhhhhhh!!

KV berkata...

hahaha..nampaknya semua org geli. Dina selamba je pegang cicak. Takdak perasan minah tu.;P

Ms AiReEn MoHd berkata...

ee geli aku kak....

ina mail berkata...

cakap pasal cicak.teringat smlm.kat umah anak tengah masak asam tumis ikan , anak kita ketuk apa ntah.cicak tu tercampak dlm periuk kuah.satu periuk kuah kena buang.geram je.

KV berkata...

eryn,
hiks aku pun goli

ina,
ya rabbi, habih satu periuk?

Marisa berkata...

ya Allah.. rasa nak pitam tgk gambar tu!

ujang berkata...

Mr KV,,, TOLONGGGGGG.....mana nak beli racun cicajk tu....kat JB ni tak jumpalak....

Diary Of One berkata...

opsss geli!

apeks berkata...

tu racun y beli kt pasar mlm je ek?
tp cmne plk bleyh mati bila jolok ngn joran tu? xbrselerak tempiaran lari ke cicak tuh?

[xsabar2 nk basmi cicak tahap max!]