Selasa, 15 Disember 2009

BONUS ASB

Weehaaa...

Sakit jiwa tau.

Aku siap mimpi lagi. Dapat 14 %

Tapi bersyukur lah.

Dari langsung takde kan.

Alhamdulillah.

14 ulasan:

honeylanz berkata...

8% kan?

Tijah berkata...

14%? tu bankrakyat ko tu...

~Eila @ Along~ berkata...

sis kv..kalo 14% melompat2 eila nihh hehe

zailamohamad berkata...

weeehuuuu..makcik KV kayo;P

Snowwhite Zone berkata...

teruja nak dpt dividen jan ni.. x sabo nak tgk buku...

Zareda Norman berkata...

8 percent jer.. huhuuhuh

MommyCT berkata...

dah buleh hapdet buku asb ke?

Mama-Danish & Sarah berkata...

aku gak yg berkurun tak top-up ASB...

macam malas pulak nak simpan duit kat situ...hahaha...

KV berkata...

has,
a'a. Sedih

jah,
keh3.. angan2 ajor nok.

eila,
tu la, akak pun nak tumpang melompat gak. Kita lompat dalam mimpi jek la.

zaila,
takdok ah kayo mano. Tapi ujung2 tahun harus tertunggu. Hehe

snowwhite,
yer2, nanti gi print oke.

kak zar,
sama2 kita bersyukur lah kak. Huhu

MommyCT,
rasa nya blom dpt lg kut. KV pun tak sure.

ain,
takpe, nanti semangat mu di seruuuu.

Mak Su berkata...

iya ker.... ? waduh... moga2 betul ler

nasazfrog... berkata...

tak lama lagi boleh la tambahkan simpanan.. :)

CY4.0 berkata...

biasa diorang credit on jan 1st.. afterwards la baru bley update buku..

hi tuan rumah :)

KV berkata...

maksu,
tak betul. Semalam dh umum dlm berita. Huhu

iena,
kalo ada boleh di tambah.

cik yan,
selamat dtg ke blog mek.
Oh januari eh? Hihi..biasanya husb yg buat. Sbb tu tak ambik tau. Tenkiu.

CuTeMiUt78 berkata...

ha'ah.. 8% je.. tapi sykur la kan.. ada gak.. heh..heh..heh..