Khamis, 17 Disember 2009

MENGIGAU


Tido malam ku memang tak aman. Asyik di ganggu oleh jeritan minah noti ni. Sokmo mengigau. Walopun mamai2 tp kdg2 aku laki bini gelak jugak.


Antara nya;

Nok kakelattttt!!!! nok kakelatttt!! (nak coklat/gula2)
ni kes semua orang tak bagi dia ambik gula2 dalam kedai runcit la ni. Sampai termimpi mimpi


Nok wat merohhhh !! Nok wat merohh (nak yang merah)
tatau la apa benda yg merah. Sebab selalu dia berebut barang mesti nak yg merah kalo ada yg berwarna merah

Nok jiiii ! Nok jiiii !!! (nak gi/ nak pergi)
ni kes kalo ada sapa2 yg tak bawak dia gi mana2 lah ni. Hadoi. Haru betul

yang paling best!


Nok lecuuuuuuu!!! Nok paka lecuuuuuu!!! (nak pakai gincu)
Hahahahhahaha...adoiiii anak dara aku. Dah besar rupanya.


Banyak lagi lah menda lain, aku pun tak ingat.


Hmm..hiburan tengah malam di kala mata tak leh nak buka,

12 ulasan:

zarin berkata...

kikiki...yg nok paka lecuuu tu yg paling best...hahaha..nasib tk pi amik lecuu n pakai skali..

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ berkata...

hahahahaha.. anak dara sowang nih... KV peel dina + maryam lbh kurang sama... klu sakit hati tu sampai dlm tido tbawa2... hahahaha

KV berkata...

zarin,
sbb kalo mama dia pakai lipstik harus dia menyibuk sokmo. Tu yg terbawak dlm mimpi. Hehe

mama maryam,
hak hak hak..macam2 kan?

Mak Su berkata...

ahaks.... sabao jer lah ngan anak dara iteww :)

zailamohamad berkata...

hahahahaa, tergelak baca..anak2 Zaila xdok pula mengigau cuma suka bangun nanges tengah malam, tension sungguh!!

aNIe berkata...

Kv...nak lecu tu tak bleh tahan...hahahha

Macam2 aje anak dara noti KV ni tau...

Mama-Danish & Sarah berkata...

beli la dina lecu se kv...

lepas ni mesti dia dok ngiga mintok lecuu doh....

Ms AiReEn MoHd berkata...

sebaik la die kate itu jer kan...buat dina ngigau...nak wen nak tawen...hah mapuh mu...kekecik lagi da nak dpt menantu...wakakakaka

honeylanz berkata...

wah..dah pandai pakai lecu... ery mengigau trs nk g bukak pintu..senyap x bersuara... bila kita panggil..br dia dtg tido balik...

puan.farah. berkata...

haha..hok last tu paling xtahan!

CuTeMiUt78 berkata...

aahhhakksss... dlm pada ngingau tu..nak pakai lecu tu tak blh thn.. lawak la dina ni..

F A R Y N berkata...

sib baik tak kata..nak adik ..
nak adik....



hehehee