Selasa, 17 November 2009

TEMERLOH

Kami bertolak dari opis lbh kurang 9.30 pg. Mcm2 hal before bertolak. Biasa ah kalo dah ramai kan.

Lalu kut LPT. Majoriti nak lalu kut Lipis tapi big bos pesan suh lalu LPT. Nak tak nak kena terima gak la. Jauh woo. Lalu kut Sungai Tong mmg mencabar betul. Kete kami hampir2 eksiden sbb masa hubby drive tu, dia nak potong satu treler, tak perasan lak ada satu lori depan treler. Dah la kat depan nun lori besar. Nak tak nak mmg terpaksa himpit treler. Nasib baik side table jln besar jugak. Ngeri oh. Alhamdulillah sykur takde pape dan hubby pun tak panik masa tu. So, boleh la handle situasi. Lps ni pandu hati2 ye Bi!



Masa ni singgah tunggu konvoi cukup ka blom. Baru masuk LPT, wajib ambik gambar. Haha



Sampa exit temerloh jam 3ptg kut. Semua dah lapar. So, pergi rumah rehat temerloh untuk luch.




Ada miss comunication ngan wakil kilang pasal lunch. Haru betul la. Mmg lapar gilo. Nak tunggu makanan masak satu hal. Tgk muka mek berminyak belengas tuh.



So, dorang order simple2 jek, asal cepat dpt makan, asal kenyang. Nasik goreng bodo ngan ayam goreng kunyit.


Pastu tak sempat nak snap dh. Terus ngup ngap ngup ngap makan macam naga. Semua org kebuluran. Naseb baik mek bawak bekal biskut dan air soya. Boleh la alas perut buat sementara.

Sudah makan semua serbu masjid nak solat. Lps tu bergegas gi kilang. Abih cerita temerloh.


Salam sumbangsih
KV & Co

5 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

cantik gambar first tu...
nampak langit biru mcm cantik jer cuaca kan..
tapi lately ni slalu hujan kan..

KV berkata...

lady,
alhamdulillah hari tu cuaca cerah jek.

honeylanz berkata...

lama x g temerloh. dulu duk sana setahun ++

zailamohamad berkata...

senyuman maintain walaupon perot lapor;P

KV berkata...

has,
oo pernah keje kat sana eh?

zaila,
bila posing wajib menten senyum. Haha