Rabu, 4 November 2009

LAWA NYA LAMAN DIA, AKU JELES!!!!!

Ada satu rumah yg laman nya sungguh lawa. Rumah dia corner lot. So, mcm2 tumbuhan ada kat laman dia. Masa mula2 aku sampai, dah teruja tgk bunga pegola kekuningan berjuntaian pulak kat pagar dia (lupa nak snap).

Kat porch, bunga yg dorang atur simple jer.

Tapi kat sebelah ni mmg WOW! Oh tuan rumah sengih posing utk blog mek yer. Hehe. Pintu gerbang kayu tu sungguh lawa. Makan hati tau!


Dorang tgh siap kan tempahan (rupanya dorang ni pakar lanskap jugak. Kagum2)



Pokok teratai dan periuk kera.



Pegola nya. Kata tuan rumah, ni pesen lama. Yg dorang tgh dok buat tu pesen terbaru. Mek telan air liur noks!


Kayu berdiri tu benarnya tiang lampu taman. Blom siap sepenuhnya.




Pokok parasit dia sungguh subur. Dan lengkuas hutan tu jugak. Mek punya lengkuas hutan hidup segan mati tak mahooo. ;(



Wakaf/gazebo kecik. Seswai kalo letak kat laman aku ni!!! Lagik la makan hati.


Bila la aku nak ada lelaman cecantik cenggini. Ah, kena setat kumpung duhet ni. Tabung ayam, di manakah dikau????



Salam sumbangsih
KV & Co

6 ulasan:

Mak Su berkata...

kat rumah maksu ada rumput, pelbagai bentuk dan warna. huhuhu

aNIe berkata...

Akak minat pergola & gazebo...tapi...huhuhuh...ntah bilalah tercapai angan2 akak ni...

eynda berkata...

Eynda tengah pening nak hias laman tepi rumah baru nanti....lawa gak kalau ada pergola/gazebo ni kan...mana mau korek duit??

KV berkata...

maksu,
rumput mutiara mahal dan susah di jaga tau. Hak hak

kak anie,
takpe kak, kita angan2 jek dulu. Hihi

eynda,
start kumpul syiling dlm tabung ayam. Jom! Hehe

neezareef berkata...

bestnye nengok tanaman org subur2 hijau2 belaka...

edyan7 berkata...

haah la... kalau susun semua mende2 tu kat laman rumah aku yg 2 kaki x 2 kaki ni mmg cun!....huh (jeles!)