Khamis, 5 November 2009

MENEMANKAN IBU MENGANDUNG JAHIT BAKUL BABY.

Hiks..aku ni suka jer menyibuk hal org kan.

Haha...dedulu, zaman aku mengandung, aku tatau pulak ada member yg tau tempat jahit bakul baby ni. Tapi kalo aku tau pun bukannya aku nak tempah pun. Beli bakul plastik jek. Jimat.


Ibu mengandung disambing bakul2 nya. Muka kena kasik hitam. Bagi saspen sikit. HIks (dia pemalu sebenarnya)


Tgh duk pilih dan suai padan kain corak cemana.


Dan aku sgt suka rumah tukang jahit ni. Sungguh lawa. Harus lah aku mencari publisiti taruk gambar sendiri dlm blog. Ngeeee..;P

Mmg lawa lah rumah akak ni. Kagum aku. Hidang air teh pun dlm cawan yg comel, tissue holder pun comel bentuk kucing 3 beranak dan piring kek pun comel bentuk daun. Aku rasa mcm dlm magazine deko pulak. Haha. Kalo kat rumah aku, bantai pinggan bulat tu semua.


Salam sumbangsih
KV & Co

5 ulasan:

Nanak berkata...

boleh beli online ke bakul tu?heee

Irfa berkata...

mmg jeles kalu tgk umoh oghe comel.umah kita berserabut.hehe

MommyCT berkata...

hehe...awat tak amik gambar byk2..leh kita tumpang jamu mata.

attyfir berkata...

memang cantek ar umah dia..

KV berkata...

nanak,
bakul tu dorang beli kat ssf jek. Pastu gi tempah.

irfa,
dan mula la kagum tak tentu fasal kan? Ahaha

mommCT,
hiks..segan la plk kt tuan rumah.

kakty,
cantek!!