Selasa, 27 Oktober 2009

TERPENGARUH

Aku ni mcm budak2 tau. Asal tgk tv (iklan terutamanya) harus mudah terpengaruh.

La ni kan sibuk semua org dok review pasal citer papadom. Dalam tv pun dok iklan hak tu jugak. Pastu tgk afdlin makan sungguh mcm sedap sgt.

Masa gi lunch satni (er..mek makan nasik kukus ayam berempah goreng yer), aku singgah supermarket beli stok air soya. Dan2 tu terpandang ini papad. Harus beli untuk try. Haha.

Balik keje karang nak goreng. Tak sabar. Sedap ke tidak eh menda ni? Aku biasa makan yg kecik2 pat segi tu jer.


Salam sumbangsih
KV & Co

10 ulasan:

zailamohamad berkata...

ingatkan nak tengok papadom tadi;p

Mama-Danish & Sarah berkata...

aku pun sama.... pantang tengok iklan pastu meroyan lagik tak dpt...

kena carik jugak sampai dapat kalau tak memang tak puas hati....

KV berkata...

zaila,
sini takdok panggung la. Akak tunggu cd lanun. Hihi

ain,
ahh..sama lah kite

pB berkata...

sib baik bendo senae cari ...

aNIe berkata...

OOOh...papad tu papadom ye KV...hehehe...ingatkan aper le tadi...nampak nama Aflin baru tau...hehehhe

Lady of Leisure berkata...

papadom ni sedap makan dengan kari pekat2 ngan nasi...
atau dimakan gitu jer..rangup.

KV berkata...

kak Pb,
sajo jah, teringin nak try, tapi bukan mengidam.

kak anie,
ahahaha

lady,
nak makan mcm keropok, boleh?

CuTeMiUt78 berkata...

oh.. ingat ko nak g tgk papadom tadi.. hik..hik..hik.. tak dpt tgk.. dpt makan pun ok gak kan

kak wos berkata...

matik2 aku ingat ko gi tgk papadom kak!!
sib baik aku baca dulu entri nih, kalo tak sesia jer aku chemburu buta, sbb aku sampai ari nih tak dpt2 lagi nk gi tgk citer tu!

KV berkata...

rina n wos,
kota bharu takdak panggung la. Kesian aku tau!