Rabu, 28 Oktober 2009

SUATU MASA DAHULU

Aku kan tgh sibuk ngan xtvt 5S. La ni baru peringkat SISIH jer. HIks. Punya lah malas kedaung nak sisih kat meja sendiri.

Dalam pada duk sisih tu, terjumpa satu gambar.








Ni ha gambar nya. Masa ni oktober 2003. Ada course ape tah kat pri.mula co.ral view re.sort. Umur mek baru 25 tahun ni. 8 bulan lepas melahirkan Danish.

Kurus nya aku masa ni. Siap pakai kebaya. Tudung pung senget2. Ye lah, masa tu senget gitu tengah IN kaedahnya. Hak hak hak

Korang perasan tak aku yg mana? Yang baju biru tudung biru tu ler. Hiks.


Nak dapatkan berat masa tu (55kg) dalam mimpi je lah gamaknya.

Sadis.

Sekian.


Salam sumbangsih
KV & Co

6 ulasan:

HappyIrfa berkata...

skrg berat aku 73kg..berat baby dlm perut aku tak tau pulak berapa.
agak2 berapa bulan nak turun balik.tp x mgkin dapat berat 55 kg kot.hehe

KV berkata...

ifra,
berat aku tanpa mengandung la ni dh 65kg tau. Lagi 10 kg nak buang tatau ler cemana. Sedih!!

bat berkata...

chaiyo2.. cammon u can do it..nhehe

atty's berkata...

comey nya kv masa tuh ..

KV berkata...

bat,
huhu..ni aku rasa nak nages nih.

kak ty,
huhu...

Biarlah rahsia berkata...

hehe..kv...klu berat maintain mcm dulu nanti cik abe kv susah hati plak...bini dia koho ramai peminat, bukan di klgn bloggers shj...hehe.