Rabu, 7 Oktober 2009

HIP HIP HORAYYYYY

Walopun lama menunggu, hingga kdg2 terlupa.

Akhirnya, hari ini sampai jugak engkau wahai cek.

Tenkiu nanang!!



Best2. Walo pun ciput cinonet, ok la. Nama lagi berblog tidak bermodal. Lagi pun mmg hobi yg digemari.


Blog mek bukan glemer. Usah banding kan yg nanang dorang ribu riban. Hiks

Tgh dok pikir nak buat apa ngan duit tu nanti. Ngee




Salam sumbangsih
KV & Co

16 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

dapat banyak ke kak.. lady tak regis pun nanang ni?
ok ke?
berbaloi tak?

KV berkata...

lady,
akak pun kawan tolong regis kan. Boleh la,tak byk pun. Lg pun akak berblog utk suka2 jer. Hobi.

kirana berkata...

laaa buat apa tutup jumlah tu ehhehe


saya pon tgh tunggu cek ni..katanya dh deliver..tak smpai lagik...

KV berkata...

ana,
segan lah. Ciput jek.

risanur berkata...

tahniah kak...mesti bykkan sampai tutup kat jumlah cheque tu..

KV berkata...

risa,
hak hak hak...'byk' ler sgt, sampai segan nak tunjuk. Tp sbb hepi banget, walo pun sikit, at least ada hasil gak tempek si nanang tu. Haha

jane_doe3328 berkata...

wah taniah kak. duit nanang saya? spoloh hengget pon lom sampai..hakhakhak

KV berkata...

jane,
tok apo, lamo2 jadi bukit. Hik hik

atty's berkata...

alhamdullilah rezeki..

yaya berkata...

wah akak... berapa amount tu... kepochi betul saya neh.... hahhhaha

bat berkata...

wah tahnie2.. meks pun tak reti nak tepek kaedahnya...

KV berkata...

kakty,
alhamdulillah..

yaya,
segan nak bitau, sikit sgt. Hik hik

bat,
mek pun appleB yg tolong tempek. Haha

Ms AiReEn MoHd berkata...

wah wah bape juta kak kv dapt tuh...meh lanjer nasik kerabu satu ekkk

KV berkata...

airen,
alah kalo takat nasik kerabu tu, tak yah tunggu duit nanang, jom dtg kota bharu. Kita makan kat yati ayam percik.

Ms AiReEn MoHd berkata...

nasi kak wok tu ape kak...kite dengor name nyer jerk..sedap ker kak..ok kang eryn mai ke;ate mesti mau jumpa dina carahhhh tu...lanje kak yati tah ape ker kak cakap tu ekkk

Amna Faqiha berkata...

tahniah dapat nanang daa..