Rabu, 7 Oktober 2009

HAI

Hai..nama saya dina carah (versi pelat).

Saya suka nyanyi.
Nyanyi lagu merdeka sudirman.
Nyanyi lagu dikir barat anak tupai lirik buat sendiri.
Nyanyi lagu gagap stacy lirik buat sendiri.




Saya suka buli abang danish.
Best tau buli dia.
Pastu boleh gelakkan dia kalo dia menangis.
Hik hik




Saya suka pakai jeans n tiset.
Mama suka beli baju gegirl macam saya pakai ni.
Jugak dress gegirl.
Saya tak suka ah.
Kalo mama suh pakai saya meraung macam kena buli.
Pastu saya cakap baju tu buruk. Ngeee




Saya suka buat sepah.
Best tau buat sepah. Pastu mama suka membebel.
Saya jugak selalu tumpahkan air dan nasik atau apa2 benda yg dok dlm mangkuk atau cawan.
Bila tumpah, abah saya akan bertukar menjadi incredible hulk sbb tugas membersih abah yang buat.
Abah marah2 saya, tapi dia sayang saya.;P


Saya jugak suka binatang.
Abang chik selalu bawak saya ke rumah jiran main arnab.
Pastu abang chik pelihara tupai/ketam untuk saya main.
Ibu jugak pelihara kucing utk saya main.
Tapi saya suka buli binatang2 tu.
Hampir mati dorang saya kerjakan.

Oh ya, nama saya DINA CHARAH tau!!


Salam sumbangsih
KV & CoAdd Image

7 ulasan:

Mama-Danish & Sarah berkata...

dina, kalo tak suka dress yg mama beli tu pass jer kat sarah ni...

sarah suka tau...

macih...hehehe...

sya berkata...

comelnya budak aktif ni

risanur berkata...

hi dina charah...kena la pakai baju gegirl baru la nampak feminin :)

jane_doe3328 berkata...

bab nyanyi dikir barat tuh tak tahan :D

KV berkata...

ain,
hik hik..tensen mama dia beb!

kak sya,
makin byk akal la kak!

risa,
puas pujuk, takmo. Siap buang baju2 tu semua. Haish..

jane,
pengaruh kenegerian begitu kuat. Wakakaka

Lady of Leisure berkata...

arri n molly kalau nampak dina mesti depa lari takut kene buli hehehe..

KV berkata...

lady,
mmg hampir penyet la dia buat. Huhu