Isnin, 14 September 2009

UZUR SANGAT

Ni purse aku yg sedia ada.





Sudah uzur. Sopek sopa. Nak bawak pun rasa segan dah.



Makanya, ambik keberkatan ramadhan (hik hik). AKu beli purse baru.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*







*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


*



Simple sajork. Walopun mcm makcik2 tp kualiti dia best. Nak beli coach mahal weh! Mek tak mampu. Mampu berangan angan sajork lah. Huhu
Sekian.

Salam sumbangsih
KV & Co

8 ulasan:

cikdinz berkata...

yg penting isi nya...kah..kahhh...

Zareda Norman berkata...

Kak zar pun pakai purse Bon*a. tahan lama dah 5-6 tahun dah.. very the lasak

KV berkata...

cikdinz,
a'a kan, now kv ada 15 hengget jer. Lupa ambik duit. Keh3x

kak zar,
ye ah, bon*a kv dulu lasak giler. Sampai cemuh pakai.

rina berkata...

purse akukan dari zaman belum kawin lagi tau... masih berjasa dengan tulus dan ikhlas lagi. hehehe. tak berniat lagi utk menduakan cik bb aku tu. hahaha

KV berkata...

rina,
tahannya purse mu itew!!! Kagum!

kirana berkata...

duit raya bau wallet baru la pasni

risanur berkata...

bestnye semuanya baru...

Lady of Leisure berkata...

wah akak.. kalau leh beli bonia pun dah syukur nikmat dah tu..
:)