Isnin, 14 September 2009

LAMPU LIP LAP

Semalam kami berkesempatan beli lampu lip lap.







Tadaaaaaa......




So, lepas berbuka, abahnya gigih panjat bagai nak gantung. Tengok bos kecik sebok nunggu. Siap ngan arahan sekali tu yg tak tahan.;P




Tadi blom pakai baju, now dh pakai. Masih jugak blom siap2. Haha. Dah tak sabar dok tunggu hasilnya.



Tadaa..... ambik ngan flash.




Ni ambik without flash.




Malam ni pasang pelita lak.;) Sukerrrr!!



Salam sumbangsih
KV & Co

9 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

amboi syioknyaaaaa...
meriah ngan lampu lip lap lip lap..

Zareda Norman berkata...

KV
hebat hebat! Kak zar memang tak bermimpi pun nak lampu kelip kelap ni sebab tahu kelemahan cik hubby bab pasang pasang benda elektrikal ni so baik akak lupakan saje.. ehheh

zailamohamad berkata...

comeinya lampu lip lap..suko tengok

shuzana berkata...

kak..mengerlip dh rumah akak ni..dr sini shu dh tahu..tu rumah akak..hehe

shuzana berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
KV berkata...

lady,
ahaha..sakan nak beraya kan

kak zar,
hubby ada lah basic skt2 pasal elektrikal ni. Boleh la godek2.

zaila,
terasa suasana nak beraya tu kan.

shu,
ahahaha...tau jer ek.

- tety - berkata...

meriah!

my little family berkata...

benda yg ada dlm list tp xbeli pun..sungguh kelam kabut raya ini tahun

nanonano berkata...

mcm berpakat je kite ni kak..
smlm dah psg lampu lip lap..
mlm ni nk psg pelita lak
:D