Khamis, 10 September 2009

SUAMI KU YANG GIGIH

Huhu..bulan puasa pun gigih ngecat garaj uols. Supaya nampak cantik berseri seri. Walopun garaj tukang blom buh perabung tapi tetap tak sabar nak cat dah. Ni ada karang tak pasang perabung garaj ku.



Sebelum kejadian.


Selepas kejadian. Aku tolong sikit2 jer. Maklum puasa2 ni letih oke. Huhu. Tolong tengok boleh ler.;P

Salam sumbangsih
KV & Co

12 ulasan:

nanonano berkata...

garaj punye besar,
tp kete dina parking kat luar??
xpuas ti tol dina nengok, huhh !! <--dina yg ckp sdiri ni :p

Mak Su berkata...

garaj pun santek (maklumlah, maksu ni dok umah flat, apa saja kat umah orang semua nampak lawa) :)

atty's berkata...

dah cat tiang tu tambah cantik dan berseri2..

Lady of Leisure berkata...

kat nak raya ni, masing2 sibuk menghias kan..
:)
semangat raya..

Amna Faqiha berkata...

garaj raya tuu mek..ihiks..okay da siapp x payah pikir da pasal garaj..

cendawanintim berkata...

mek, nengok tu pon tolong gak!!!

neezareef berkata...

luas laman umah KV nih
puas la anak2 nk main..nk pusing2 kete dpn umah pn x susah

gigih la nk raya ngecat garaj tuh..hehe

noniey berkata...

garaj pun nak raya jugak kak.. hehehe..

besarnya umah.. best ah anak2 nak main petang2..

NBK466 berkata...

Wah..magic tuh..kat atas garaj kosong...tetiba kat bawah ada kete & moto 2 biji..he..he.he..

KV berkata...

nano,
hahaha..pandai lah ko ek?

maksu,
rumah kat kampung maksu. Tanah banyak lg, kao bandar tanah nilai tinggi.;)

atty's,
haha..garaj pun nak raya kak!

Lady,
semuanya nak beraya kan. Haha

baby amna,
hihi..rasanya dah boleh kemas laman dr sisa binaan dah ni.

cuni,
bantuan besar tu kan. hik hik

neeza,
rumah kampung je neeza.;)

noniey,
ahahaha..semangat nak raya sungguh!

abg shahrul,
woot woot...lama nya tak bersiaran. Apa khabar semua???

日月神教-任我行 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

蔥油餅Jon berkata...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社