Khamis, 30 Julai 2009

DETING @ KENI ROGERS

Dah lama tak berdating berdua. Hik hik. Makan jerk keje aku kan. Pilihan kali ni keni rogers tesco.

Hubby order ice lemon tea. Aku lak mineral water jer. Hik hik. Mufin kami pilih banana n vanila. Tak makan pun, bungkus kat anak2 lah.

My menu. Siap pilih buah segar tu. Huhu



Menu hubby. Makaroni cheese yg bagi aku tak sedap. Haha



Hubby kena paksa posing. Nasib ah dpt bini cenggini.




Dan bini telah memaksa suaminya supaya menyenap gambar. Hik hik


Kenyang perut senang hati.;P

Salam sumbangsih
KV & Co

7 ulasan:

pB berkata...

pah ni poso , tok leh doh makae si'ae si'ae hari ...

NouroulSuhaimi berkata...

kak.. aku ske KR ni tapi kdg2 menyirap hati bila dapat bil..

mrs shaifull berkata...

waa bestnya dating2, bila dah ada anak ni, susah nak dating ber2 kan, tambah2 cam saya x de maid.

setuju gak ngan cokolat, bila dpt bil x agak2...

Irfa berkata...

aku kalu gi keni,haruslah makan dan menapau sekali muffin tu..3 biji aku sorang je

Neeza.Areef berkata...

senang hati ke...?? muke cam x puas ati je..

izman berkata...

bestnya makan ayam pakcik kenny. terasa teringin la pulak...

KV berkata...

kak Pb,
sbb nok poso dekat ya kemaruk nok makan gotu goni tuh. Hihi

cok,
haha..bil mmg tal bley blah!

CT,
jarang dpt berdating sbb kv pun takdak maid. huhu

irfa,
mufin kv bagi anak2 jer sbb kv kurang gemar.

neeza,
hik hik...KR macam ekon tak berfungsi jek. Panas oh.

izman,
harus ko bawak anak2 nanti!