Khamis, 30 Julai 2009

BUKAN ARIANI

Hehe..aku dh lama syok tudung ala ariani ni yg jenis kain t-shirt (tatau kain tu nama apa). Tapi asyik 'lain kali jer lah'.

Tadi gi jalan2 kat pasar minggu sambil cari makanan aku merayau gak cari tudung. Hiks. Makcik tu suh beli ariani jer (makcik tu jual ariani pastu ramai org kirim ngan dia siap boleh pesan nak kaler apa. Walopun ariani dh di buka di kota bharu). Tp alahai, sayang nya duit, mahal sgt la. Walopun aku tau kualiti dia best. Hiks.

So, aku jalan2 pusing cari yg murah2 jer. Macam2 brand ada. Merelip merelap, tudung tokti pun ada. Tapi beli yg simple2 jek. Lagi pun aku nak pakai mai keje. Beli yg kosong jer lah. Nanti nak beli yg corak2 untuk baju plain. Hehe. Best



Beli 4 lai jer dulu. Nanti kena bebel ngan encik suami beli banyak2. Haha.


Sekian.

Salam sumbangsih
KV & Co

16 ulasan:

atty's berkata...

tudung tu cantek gak tu ..
brp rm tu kv ..?

KV berkata...

kakty,
murah jer, segan nak bitau. Haha

pB berkata...

4 sepuluh ...

hi hi hi

KV berkata...

kak Pb,
ahahahaha.;P

:: HUSNA :: berkata...

klu 4 sepuluh
aku pon nk beli kak...
pegi opis pakai tudung tu mmg bagus...
takyah susah nak gosok..

Zareda Norman berkata...

KV

kak zar pun suka tudung ekon ni, kalau nak pi opis elok amik kain lycra atau idi baru nampak formal sikit.. kain tiset tu sesuai untuk kasual.. senang tak yah gosok kan

cokolat berkata...

wah.. cantek!
bleh feeling2 ekin pas ni ek kak?
kiki..

Ungku Nor berkata...

mek, salam gindu di angin laluuuu..

ehem..nak mintak alamat emel kalo buleh.
nak menjemput nih..ehehehe.
nanti emel akak kat ungku_nor@yahoo.com, buleh ye?

~Eila @ Along~ berkata...

wah kak kv, selamat memakai tudung instant..hehe..best tau..senang sarung..cepat bersiap!!

Angah berkata...

angah pun ada banyak tudung stail tu, senang nak pegi keje x payah gosok hehe

Mummy Dasy berkata...

lawanye... orange ke tu?
alah Ariani pun setakat label jek dah pki blm tentu org tau mana ori ngan x...

jane_doe3328 berkata...

suka tgk org pakai tudung ginih (walaupon ku tak pakai)

tapiiiii....jgn ler pakai yg merelip penuh manik tuh. indon snagat nampaknyer

mummysya berkata...

chantek lah....

Betul, Ariani tu mahal sangat, beli satu dapat beli tudung lain 2 or 3 helai kat luar.....

CT NORAMIZA berkata...

bestnya dok kelate, mesti tudung semua yg cantek2 baru2 je kan KV? ala x kisah murah ke mahal, yg penting cantek kan?

jue mj berkata...

kat perlis ni plg murah bleh dpt dlm rm15 kt pasar mlm... td stail tudung biasa-biasa je la...

KV berkata...

husna,
tadek ah 4 spuluh. Tp masih murah lg la.

kak zar,
opis kv tak kisah, hik hik. Kv main belasah jer.

cok,
ekin muka tembam. AHaha

kak ungku,
nanti kv emel.

eila,
mmg instant sungguh. Hik hik

angah,
jimat masa dan tenaga.

mummy dasy,
ko jgn, kecik ati org beli ariani. Ahahah

jane,
kalo merelip merelap, nak pengsan akak tgk. Huhu

kin,
beli yg biasa2 jer dulu. Kalo ada bajet lbh blh beli ariani plk.;)

CT,
kena pandai mencari lah. Kdg2 ada gak yg mahal ikut citarasa penjual. Haha

jue,
kat sini plg murah RM 5. Yg plg biasa dan simple.