Ahad, 21 Jun 2009

SELAMAT HARI BAPA

Apa apa hal pun, pagi ni aku kena ucapkan selamat hari bapa buat suami tersayang. Chewah. Sbb dia menjadi bapa kepada anak2 aku kan. Hak hak hak.

Bagi anak2, dia lah bapa yg terbaik dan aku pun rasa begitu (masuk bakul angkat sendiri, berat pun sendiri tanggung).

Semoga kasih sayang yang melimpah ruah buat anak2 tu kekal sampai bila2. Hingga habis nyawa dijasad.

Nanti aku fikirkan nak belikan apa. Atau belanja makan kat mana2.

Jugak buat kawan2 yg bergelar bapa. Tak kira lah, bapa kandung ke, bapa tiri ke, bapa angkat ke, bapa gula ke. Selamat hari bapa okeh.

Dan mmg tak lupa buat arwah ayah ku. Walopun aku tak pernah sambut sepanjang hayatnya (org kampung uols, benda2 gini takde ah dlm kepala masing2). Namun kasih sayang yg arwah ayah curah kan masih terasa sampai bila2. Selagi bernafas. Pengorbanan mu ayah, (dan kesal sungguh kerana tak sempat membalas) akan ku ingat sampai mati. Ku kirim kan doa semoga jasad mu tenang di sana dan dipelihara bersama orang-orang yang beriman. I love you ayah! Al fatihah.

Selamat hari bapa to all.

Salam sumbangsih
KV & Co

2 ulasan:

Mama-Danish & Sarah berkata...

apalah kv, baru nak fikir hadiahkan apa ke? kecik ati hubby demo....tapi aku lagi teruk, rasa cam tak nak hadiahkan pape... hahhaha...aci dok??? ngajuk ah hubby aku kalu tahu neh...

KV berkata...

ain,
wakakka..aku nak belanja makan je lah. Huhu