Ahad, 21 Jun 2009

SARAPAN PAGI

Bangun tido pagi Jumaat tu tatau nak sarap apa. Tp hubby ajak gi pasar siti khadijah nak cari lauk mentah. So, makan kat pasar je lah.


Dina tgh menunggu untuk mengecahkan meja. Hik hik



Danish dgn nasik lauk ayam gulai.


Kononnya nak makan sendiri. Tapi tak habis pun.


Ni lak menu aku. Nasik ayam goreng. Kalo kat kelate nasik2 gini (sarapan pagi) kami panggil nasi berlauk. Haha. Macam la nasik lain takdak lauk kan?

Masa dok makan ni, aku hangin ngan satu makcik yg dok makan depan aku. Mula2 aku tak perasan sgt. Dia syik dok pandang jer kami dgn satu pandangan yg jelik. Aku wat donno jer. Malas nak layan. Tp sbb dia bersungguh sungguh dok pandang kami, aku jadi panas hati. Nak makan pun susah.

So aku pandang dia balik. Dgn tajam sekali. Aku hantar isyarat kt dia " ko apehal makcik?". mmg geram tau. Dia tau aku bengang ngan dia so dia wat pandang2 ke lain. Pastu dia pandang balik. Mmg saiko makcik ni tau. Bila lesai makan, aku pun pandang dia balik. Dia tgh kopek udang. Dia nak suap makanan. Dia minum. Semua aku pandang. Haha. Tau serba salah nak makan bila org dok perhati. Rasain.

Mmg aku jahat, sbb dia wat jahat kat aku. Tah pape jer. Pagi2 dh bikin org naik hot.



Salam sumbangsih
KV & Co

7 ulasan:

Mama-Danish & Sarah berkata...

KO JER KOT PERASAN DIA PANDANG KO....KE DIA JELES ERK TENGOK KO LEBIH JELITAS DARI DIA....

KV berkata...

noks, aku saspek makcik tu 'kureng' lah. Huhu. Aku lak jadik sakit jiwa.

Mommy Lily berkata...

teringin weh nak makan nasi berlauk dengan sup perut kt pasar siti khatijah

rinduuu

i.am.belle berkata...

kv,
bukan dia juling ke? xD ngahaha


aku pun suka buat mcm tu, berikan jelingan tajam menikam kalbu pd itu orang. hohoho

zailamohamad berkata...

dokpong dia pelik bakpo KV dok amik gambor nasik belauk..mesti dio xtahu KV ni blogger tegar tersohor di negeri Klate;p

Tijah berkata...

kalu aku kan...aku pandang dier blk sambel kowek bijih. wakakaka

Mrs LVoe berkata...

kat kedah pun glamer bfast nasi blauk.

ehh nape makcik tu pandang ekk.. dia tringin nk jadi cam KV kot ;-)