Selasa, 9 Jun 2009

MENJEJAKI BLOGGER

Haha...

Semalam aku terima sms from cutemiut78, dlm jam 11.30 kut. Katanya dh sampai kt Kedai Menanti, Pasir Puteh. Balas2 sms, aku tanya hubby bizi ke tdk sbb nak ajak dia pi jumpa cutemiut. Hubby ckp ok, tp takleh lama sbb byk keje nak kena setel.

Berdesup aku pi carik bos ckp nak kluar kjp sbb kawan aku from johor ada datang. So, bos bagi kebenaran tapi dgn pesanan penaja jgn lama. Wakaka.

Kami pun mula menjejaki rumah tumpangan yg cutemiut n family singgah. Dalam setengah jam mencari. Mmg kabur blur sungguh. Sbbnya, org yg bagi arahan (bukan cutemiut sbb dia bukan org situ, haha) tak menyatakan dgn jelas. Mmg bingung ah. ahaha

Berhenti tanya org tu, org ni. Mcm2. Hik hik. Punya lah semangat nak jumpa kawan blogger. Last2 jumpa sorang makcik yg rupa2 nya sepupu kepada mak bakal tunang anak sedara cutemiut (pjg nya). Makcik tu tolong bagitau kat mana. Tu pun arahannya kabur2. Adeh.

Last2, sbb mebi niat aku nak jumpa sgt Mirul Bam Bam tu, Allah makbulkan jua. Alhamdulillah.


Cutemiut dan Amirul. Hehe


Kami. Siap mata aku terpejam lagik. Hampeh.


Gelak apa wei?



Mirul yg kepanasan. Mmg membahang la cuaca semalam.



Cutemiut yg ramping nya alahai. Nampak sgt aku 'gajah'.



Suami masing2 bercerita. Sesi ice breaking lah tu. Wahaha.

Kami duduk pun tak lama. Lagi pun cutemiut tgh nak bersiap2 sbb majlis lps zuhur kan. Aku dan hubby pun permisi dulu.

Buat cutemiut n hubby n mirul, maaf di pinta andai ada tersalah cakap atau terkasar bahasa. Insyaallah ada rezeki boleh jumpa lagi. ;)



Salam sumbangsih
KV & Co

14 ulasan:

~LIZA~ berkata...

geram pulak i tgk kat amirul tu :D comel aje!

KV berkata...

liza,
mmg rasa nak cubit jer pipi dia.

Jasfyra berkata...

nanti aku p kelantan leh la jumpa ko lak..ko jgn nyombong lak xmo jumpa aku kv..wakakaka

Tanpa Nama berkata...

Mak die ramping jek kan, anak uuuiii, semangat tul, nak kemam² jek pp dia tu bagi kempess...ngeh²

KV berkata...

zura,
wakaka..nanati ko dtg aku wat2 bizi byk keje. Matik la!!!

makmi,
mmg mak dia kempis giler. Anaknya, kuss semangat!

aNIe berkata...

Wah!! Cutemiut dah sampai ke KB rupanya..

Unknown berkata...

Adush, tahannya mak mirul tu dukung dia. Kalau Mush mahunya tergeliat pinggang dah tu

Zareda Norman berkata...

jumpa blogger lagi yer.

tapi blogger tu memang ramping tu

attyfir berkata...

wah dpt jumpa cute..besh..besh
kv bila nak jumpa kty nie

Neeza.Areef berkata...

wuuu..jauh tuuu org selatan jmpa org pntai timur

kakLuna berkata...

ko x de la berisi cuma cutemiut78 tu yg kurus :D

:: HUSNA :: berkata...

kak nnt kalo aku g kelantan.. ko jupe aku jgk ye..
hihi..
bile la nk smpai sne...
jauh no..

KV berkata...

kak Anie,
pestaim sampai katanya.;)

mush,
dah terbiasa tu. Kut. Hahah

kak zar,
kebetulan dah ada rezeki boleh jumpa jumpi.

kakty,
a'a kan, bila kita nak jumpa jumpi ni.

neezareef,
cute ada ckp yg dia plan nk jumpa neeza, tp tak jumpa2 pun. Haha

Luna,
oh, ko lah kawan baik aku. Wakakaka

husna,
insyaallah dek, kalo ada rezeki. Mana nak tau kan.

CuTeMiUt78 berkata...

kv, thank ya.. sebab sudi jumpa kita.. uish.. memang teruja tau... seronok dapt berborak ngan KV.. heh.heh..heh.. semoga kita still keep in touch ya.. :D