Selasa, 16 Jun 2009

KEMBALI TERURUS

Dah 3 hari sekolah bermula. Makanya hidup aku pagi2 lebih terurus bila danish mula sekolah. Wakkakaka

Kalo hari cuti mmg lewat sokmo masuk keje. Sempat punch card tapi nyawa2 ikan. Hik hik

So, kalo hari sekolah mmg dpt setel awal. Sbb danish kan kena masuk before 7.30 pg. Kalo hari cuti dia bangun lewat sikit. Dan aku kena setelkan makan minum dia. Pastu byk lg masalah. Tu yg hampir terbabas sokmo.

Oh ya, jam 8.30 nanti ada meeting. Makanya, aku nak pekena nasik lemak dulu. Lantak ah dgn diet. Huhu


Salam sumbangsih
KV & Co

8 ulasan:

pB berkata...

Salam

Happy meeting. Jangae dok gie jenero dalae bilik miting tu doh lah

atty's berkata...

moning kv..

selamat bermeeting ...kv..
kty pun pagi tadi makan nasi lemak ..

Mummy Rizq berkata...

selamat bermeting meting-an!

Ummibatrisya berkata...

anak dah start sekolah, mak pun lebih terurus :)

betuk tu kv, kalau tak asyik lewat aje sampai opis, tapi relax sikit anak cuti sekolah :)

Mas berkata...

Tak payah diet2, janji ada senaman pastu sihat. Aku pun malas diet2 sgt...cuma makan berpada2.

CuTeMiUt78 berkata...

salam KV,
lor gitu rupanya.. so selamat bermeeting la ya

KV berkata...

kak PB,
huhu...tokde ngantuk sebab pagi do'oh. Tapi gak boringnya. Takdok mati atoh.

kakty,
sedap sungguh nasik lemak.;)

mar,
ko dah tak bizi ke wei?

ummi,
mmg lbh terurus. Kalo danish cuti kelam kabut jer.

mas,
aku kontrol ambik sikit2 jer. Malas dh nk diet giler2. Hampeh jer.

cute,
terbalik kan?

Zareda Norman berkata...

KV

makan anis elmak sebelum meeting.. not good .. not good.. bukannya apa.. nanti mengantuk dalam meeting.. ehheheh

anak dah sekolah, kak zar plak busy cam biasa.. berkejar kejar