Rabu, 24 Jun 2009

COKLAT DAIM

Banyak2 coklat, aku suka coklat daim ni antaranya. Hehe

Kalo gi langkawi mmg beli dgn rakus sekali. Masalahnya lama dah tak pergi langkawi. heh heh

Aku tgk kat airport mahal giler. Kat ikea tu ari pun sama. So, opismate aku sajes kirimkan kt anak dia yg keje kt langkawi.

Kebetulan anak dia nak balik kampung, so dia tolong beli kan. Tapi takmo lah tamak sgt kan, beli 2 supit jah! Karang tak abih aku makan sbb anak2 dan suami kurang kurang gemar Daim.

Sedapnya cair di dalam mulut. Haha.



Salam sumbangsih
KV & Co

22 ulasan:

- tety - berkata...

peberetku gakss....

KV berkata...

tety,
hehe,,sama ah.

pB berkata...

cabdury hok haghi tu ado lagi

kirana berkata...

mmg sedap
dah naik harga la..
dulu rm9 ja..baru ni sy kirim dah jd rm15

yaya berkata...

adoi...nak sikit cekelat...

:: HUSNA :: berkata...

mmg de kt langkawi je ke?

Mama-Danish & Sarah berkata...

sedappnya cokolet...

KV berkata...

pb,
ahaha..banyok lagi ko?

ana,
a'a ek, dulu akak rasa murah sikit. Now dh 14hengget 50 sen. Kat ikea n epot kb 30 hengget you!Double beb!

yaya,
meh rumah akak. Hehe

husna,
ntah ler, akak ada jumpa kt epot ngan ikea. Kt lain tatau ler.

ain,
sgt mabeles.

ina berkata...

coklat daim tu, coklat daim zainudin punye company ke ?

Aku Bukan Bidadari berkata...

suka hershey's + kisses + snickers emmm yummy

KV berkata...

ina,
ahahaha..ntah ler.

tiara,
akak pun suka jgk yg tu. Inti badam.

Tijah berkata...

ni daim zainudin punye ker?

Purpleheart berkata...

Kv,
masa makan kat ikea ada makan tak kek daim? kalau sapa suke makan coklat daim tu mesti suke gile makan kek tu, ya Allah tak tahu nak kata cemana punye la sedapnya.. dinosaur lalu pun sure tak perasan punye..

Mummy Dasy berkata...

mmg sedap aritu anak sedara g beli banyak berlantak budak 2 tu makan

KLMari berkata...

Sukerrrrrr !!!! Ada jual kat sogo tapi mahal...kena tunggu pergi langkawi lah baru boleh borong....:(

jane_doe3328 berkata...

My favourite gak! Baru semalam makan, rembat from adik hok baru balik Langkawi. Hehehhe

Nanak berkata...

oh, mmg sedap..

Missy Farah berkata...

sedapppp sangat.kalau tak sedar setengah beg pun boleh abis.hehe

Mrs LVoe berkata...

mmg sedap coklat nie. kalo pegi langkawi mst sambar dlm 2 3

zailamohamad berkata...

aritu Zaila baru jer beli kat airpot..kalo xsilap RM35 (dapat bag kecik)..sampai loni ado lagi dalam peti ais..saye nok make pasal mahal;p

KV berkata...

jah,
kan ko ada syer ngan dia. Lupa?

sue,
huhu..yg tu sungguh mencengkam kalbu okeh!!

KLM,
mahal sgt kan?

Dasy,
bebudak ni tak gemar. Emaknya yg sakan!

jane,
give me five!! Haha

nanak,
hehe

farah,
hehe..sedap sgt kan?

sha,
now kv dh boleh kirim kt anak opismate. Sukaa!!

zaila,
brg mahal harus dihargai dan dihayati dgn sepenuhnya. Wakakaka

Mak Su berkata...

cekelat daim?
cekelat jenama michael douglas ada tak?