Isnin, 4 Mei 2009

SUA RASA TV9

Aku tak tau pun ada sua rasa tv 9 kat kota bharu. Sbb nya jarang sgt aku tgk tv9. Haha.

Tapi bila org dok kecoh, aku pun tertanya tanya, ape ke benda lah sua rasa tu. Oh, rupa2 nya ala2 jom heboh gituk.

Ptg sabtu tu, lps beli ekon utk family hall, kami pun mencuba nasib ke stadium. Mana la tau dpt parking area situ, boleh tumpang meramaikan. Hihi

Penuh org dok tgk serina redzuan. Aku zoom dr jauh jelah. Malas nak berasak asak.


Hubby dukung dina. Tp minah tu sibuk nak jalan sendiri. Kena langgar karang baru tau!


Danish sibuk nak beli potato chips.

Posing sket. Hehe

Aku sibuk nak tgk Cik Puan Temenggung. Tp ribut melanda pulak dah. Cepat2 cari tempat berteduh. Tersekat dlm hujan kt situ. Dina dh keboringan dah.

Hujan reda sikit aku gi cari gerai oriental. Nak beli potato chips ngan kek utk dua beradik tu. Hubby lak sibuk nak tgk blekberi stom (eja?) kat booth celcom.

Lps tu, pi tesco makan sizzling yee mee. Hehe

8 ulasan:

mNa berkata...

wah.pegi sua rasa dehh..mas tringin tapi malas nk bersesak2..pening mek

KV berkata...

mNa,
kebetulan dpt parking, kalu dok mmg tak singgah pun.

pB berkata...

mulo mulo tu , ingat memae nok sms KV , tanyo kabar

tapi pah tu , dok fikir mesti KV gie doh

mslvoe berkata...

ayat last skali buat sha lapo - sizzling yee mee :p

MrsMama berkata...

Aku lapo sizzling mee yg guna noodle...yee mee mak tak lalu lah.

Ain berkata...

aku dok pernah gi sua rasa. malas nak bersesak kat orang ramai ngan anak kecik.

Aku Bukan Bidadari berkata...

huh, tiara sureheboh,jomheboh,apa apa heboh punsumer tak penah pi..
beckham x suka seask2 ramai org dia kata nk pengsan..

teringin nak pi ... nnti ayra dh besar nak bawa dia lah.. (berangan)

KV berkata...

kak PB,
hehe..asal sempat, mmg pegi.

sha,
mmg kegemaran ku.

mas,
aku suka yee mee. Kalo mee biasa rasa kembang tekak bila palut ngan kuah dia tu.

ain,
aku laki bini selagi boleh menempek, harus sanggup redah. Tp ikut mood jgk lah.

tiara.
takpe, nanti ayraa dah besar biar dia pujuk daddy dia. Hihi