Ahad, 31 Mei 2009

LIMA SAHAJA

Apa2 hal pun hari ni tag harus dilangsaikan. Byk hari dh tertunggak. Hehe

Kali ni tag from rina-san yg aku jeles sbb dia dpt hadiah gi fotoshoot dan gegambar nya sungguh mabeles.


1)"5" nama timangan anda.....

a. kv
b. che su
c. mama
d. rahsia
e. dan rahsia..hehe

2) "5" sifat/tabiat buruk.....
a. mudah naik angin
b. susah kawal nafsu membeli
c. bercakap dgn suara kuat (sungguh tak feminin)mmg tabiat owh
d. sama mcm rina ~ tak hafal no. telefon (no hp suami sendiri pun tak ingat)
e. suka makan (mcm mana nak turunkan 10kg ni?)

3) "5" makanan peberet
a. tom yam
b. kuetiaw ladna
c. berasakan telur
d. berasaskan cendawan
e. seafood

4)"5" subjek pelajaran paling suka....
a. bahasa melayu (sungguh mudah)
b. art
c. PJ (suka lama2 dlm bilik air tukar baju)
d. tu je lah kut
e. semua subjek aku tak gemor. Haha


5)"5" benda wajib lam purse....
a. ic
b. duit tak kira duit kertas atau 'skeleng'
c. atm card
d. lesen memandu
e. my kid dina
(1-4 aku copy rina punya, haha)

6) "5" topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman....
a. pasal kami auwww
b. pasal anak2 kami
c. pasal $$$
d. pasal kerja masing2
e. pasal fesyen
(1-4 aku copy from rina. Dah tersama, nak wat cemana. Hehe)

7) "5" MANGSA TAG
1. erynn (udah2 lah tu wat kek. Hekau tunggu hakak beli oven dulu dik. Nanti kita wat sama2)
2. ana kirana (akak jeles ko beli byk brg kat ikea)
3. cendawanintim( cuni, ko dh ok blom?)
4. Kak sal (jeles dia pandai jahit langsir)
5. ciklinn (uwaa..akak pun tringin nak beli takashima tuh)

6 ulasan:

rina berkata...

aku kena mintak komisen ni.... hahaha

Mama-Danish & Sarah berkata...

RAJIN MUNG JAWAB TAG.... AKU BANYAK LAGIK UTANG TAG DOK BAYAR....HUWAAAAAA

KV berkata...

ain,
hari ahad adalah hari pulun jawab tag. Semangat kenkawanan gitew!!

rina,
mahai dok?

De' Sal berkata...

Ada lagih, baru semalam selesai bayar utang tag ni, waduh2 duh...duh..nanti kak sal buat ya,lepas balik kampung nanti,jumaat ni akak balik.,horeyyyyyyyyyyyyy...

kirana berkata...

ish2 ...
tak baik tau ...kerana jeles..sy jadi mangsa huhwaaaaaaaaaa

saya save kt draft dulu yer..
nnt sy buat ..kalo sy lupa..igtkan ler..kalo tak igtkan kira akak halal la tu :P

kirana berkata...

yg no 2 b tu..ehehe igt sukar kawal nafsu apa tadi...baca ayat tak habis :P