Ahad, 31 Mei 2009

AWARD FROM YAYA


Ekceli, dah lama yaya bagi aku award ni. Hihi. Maafin kakak yg malas nak wat homework yer dik. And, tima kacih byk2.

Pastu ada tag, takde kesian. Haha

SEnaraikan pasal pemberi award
1. Yaya seorang ibu muda
2. Aktif dan kuat bekerja
3. Ada anak teruna sorang
4. Anaknya nama adam dan yaya suka panggil kodam
5. Mempunyai hubby yg sweet n chubby. Hehe
6. Kalo tak silap yaya dulu suka makan coklat. Now, suka lg tak?
7. Yaya dah beli tudung untuk raya nanti. Wakaka
Tujuh jer..akak pening nak mengingat. Hehe

Senaraikan pasal penerima award lak. (meks lah tu!)
1. IBu yg mempunyai sepasang anak yang sungguh comel (sakan wei)
2. Gila hanbag
3. gila wedges (dah 'dewasa' ni malas nak berhigh heel bagai dah)
4. giler shopping kat kedai bundle (byk brg best dan byk boleh jimat)
5. Suka bwk anak2 jalan taim cuti
6. Mempunyai suami yg berstatus anak tunggal dan mempunyai ibu mertua yg juga anak tunggal dan suaminya (arwah ayah hubby) meninggal taim hubby darjah 5. Pastu MIL tak kawen sampai skrg (erkkk...panjangnya)
7. Mudah naik angin dan tak sabar
8. Bercita cita mengurang kan 10 kg lemak dlm badan
itu je lah, malas nak pikir dah


So, aku bagi award ni dekat:
1. cza
2. zareda
3. are rouyi
4. mas busan
5. makmi
6. jane doe
7. zailamohamed

hehe..sila ambik dan tempek kt blog memasing yer!

4 ulasan:

yaya berkata...

"Dah beli tudung untuk raya" yang paling tergelak besar saya baca tu kak.... wahahha.... tak abis gelak lagi nih....

KV berkata...

yaya,
hihi..sbb tu akak ingat.;P

Zawiyah berkata...

ye ye ye..TQ KV! penerima no 1 nama CZA tu akak ke? kalau betul gak..sukonya kakza ni. tersenarai no 1 lagi tu. nasib baik tak kena tag sebab malas nok jawab.

MaMaMi berkata...

makmi sker...eeee(sambil wat² senyom sampai tinger.. nanti chek tempek naaa...timaseh mengtag chek (sambil mengetip² bibir...ngeh139x)