Selasa, 19 Mei 2009

KOTAK SEMBANG

Aku serabut lah ngan kotak sembang aku tu. Byk betul spam. Bergilir masuk takde keje lain gamaknya. Eiii...geram!!

Sayang lak nak buang kotak sembang tu. Nanti ada silent reader atau si anon yg nak tegur ke, nak tanya ke, nak sembang ke, takleh lah. Ruangan komen mmg aku sekat si anon - anon ni.

Korang ada tak cara cemana nak menyekat anasir - anasir jahat ini. Kalo ada, sila ajar aku yer.

Pertolongan kamu2 semua aku dahului dgn ucapan jutaan terima kasih. :)

6 ulasan:

:: HUSNA :: berkata...

aku pon byk spam2 ni... mn ntah datangnye.. dulu ms mula berblog xde pon....
takpon kak kite create yg baru...

Mak Su berkata...

leceh ek, tapi maksu pun tak reti.

Mama-Danish & Sarah berkata...

menyemak betul kan? sib baik kat blog aku takdak lagi....harap2 takdak sampai bila2....

Farah Amin berkata...

sy pun teringin nak tau mcm mana nk sekat spam ni. kalau ade caranye, baru leh pasang blk shoutbox tu T_T

cokolat berkata...

akupon ada rasa nak delete jugak cetbok tu.. tp sayang sangat, kan? sebab kadang2 best...

Mummy Dasy berkata...

sama ah kite senasib