Selasa, 28 April 2009

terima kasih daun keladi

Lynna dah balik dari makan angin sampai kembung kat cameroh highland semalam. Eh ke mu balik ari ahad ek lin? Lantak lah.

Sakan terrr jumpa kawan2 lama yer? Bakpo aku gi dulu tadek jumpa sesapa yg aku kenal pun. Adakah aku tak glemer?? Huhu

Ok, sebagai rakan kacip fatimah, lynna mai opis aku bawak buah tangan. Bagus mu ni. Aku gi jalan mana2 tak ingat pun kat member. Wahaha.


Magnet peti ais. Aku asal free semua benda nak. Haha. Boleh gantikan yg aku punya tu ari hancur berkecai dikerjakan oleh dina.


Dan semestinya buah strawberry yg manis sungguh. Aku makan ngan hubby jek. Org lain tak gemor.

Lin, bakpo mu tak belikan aku pokok strawberry? Aku nak gantung kat pergola tau!

Apa pun terima kasih daun keladi. Nanti mu gi Jakarta, jgn lupa hadiahkan aku kain sulam riben pulak yer. Hahahaha..larikkkk

Link blog lynna (yg bertahun tahun tak update. Bizi sgt ker, pemalas lipash nok?)

8 ulasan:

Mama-Danish & Sarah berkata...

SEGAR BUGAR AKU TENGOK BUAH STRAWBERRY TUH. CICAH NGAN COKLAT MESTI BEST.

Zareda Norman berkata...

strawberry tu buat eskrem pun bes..

De' Sal berkata...

sedapnya strawberry yang ranum tu,baling sini sebijik.

KV berkata...

ain,
aku makan gitu jek. Takde masa nak cicah coklat bagai eh, tak sempat. Hihi

kak zar,
tak sempat eskrem bagai. Ngap terus.

kak sal,
haha..hancur nanti.

Hanisumayyah berkata...

Salam...

KV dah jemput dah..silakanlah ke blog yg cerita merapu meraban tu..

terasa fofular kejap lak...ahak...

Mrs LVoe berkata...

suka yea tgok fridge magnet tuuuuuuuuuuuuuuu

KV berkata...

hawa,
okeh... tenkiu.

sha,
ahaha..ni mmg fanatik ni!

cokolat berkata...

stoberi jangan lupa cicah cokolat ek. baru bleh feeling2 ct dan datok k!
haha..