Khamis, 23 April 2009

SHOPPING BAJU

Aku kan dah dapat tunggakan anjakan gaji. Takde lah byk mana pun. Slalunya mmg kalo bonus ke, elaun ke, overtime ke aku jarang guna. Simpan asb.'

Kali ni aku beli baju. Tapi takde lah habiskan semua. Simpan lah jugak. Haha. Siap minta izin hubby lg walo duit sendiri. Entah, kalo tak bagitau mesti ras bersalah. Namun, harga tetap di rahsiakan. Dan hubby pun tak tanya. Sbb tu aku suka shopping sorang diri. Senang dan damai nak memilih.


Baju2 kurung kt satu butik di kb mall ni mmg aku aim sokmo. Cuma tak jd nak beli je. Ari tu dah gi survey, tetiba kawan aku lynna beli dan pakai mai opis aku. Dari jauh aku dh gelak tgk dia. sbb mmg aku ingat baju2 yg aku dok aim sokmo. Minah tu siap borong 5 psg tu. Sakan. Tak tinggal pun kat aku. Huhu

Namun, sbb aku pun senget jugak, aku tetap gi beli. Cuma pilih kaler yg berbeza. Karang kalo terserempak pakai baju sama, takde la boria kan. Kaler lain2 gitu. Haha. Siap aku catit fesyen mana dan kaler apa yg lynna dah beli.

Tapi aku beli 2 pasang jer. Besok2 kalo berkenan lg, boleh gi cari kt kedai tu. Yg best, beli rm 200 ke atas dpt kad keahlian percuma. Kalo membeli lg nanti dpt diskaun 10%. Best2. Meks suka.


Shocking pink dengan kain jalur. Material chiffon crepe.











Yang ni pulak, aku suka tgn loceng dia. Yg tadi tgn cekik jer. Hijau pucuk pisang dengan kain kotak2.


Lain kali nak beli lagi lah. Kena kumpul duit ni. Lagi pun kalo beli kain pasang, lambat nak menunggu siap.

Oh ya, masa kt situ, ada sales adidas. Geram aku tgk semua brg less 50%. Carik kasut dan sandal utk dina n danish. Tp hampa. Byk saiz dah takde. Kuciwaaaaaa!!

16 ulasan:

pB berkata...

sonok kan , kalau ada duit ni


semua benda nak beli

cokolat berkata...

kak.. aku ske yang fink tu sbb kain dia adalah belang2. kalo pakai sokmo nampak muda ok! cantekkkk!
what? adidas sale 50%???? yer.. kalo akupon mmg nak carik kasot or sandal utk afifdani je.. geram ek?

:: HUSNA :: berkata...

jelesnyer aku kak.. tp bj mcm ni slalu xde saiz aku... huhu..

rina berkata...

lawanyor kv oiiiii

Mrs LVoe berkata...

yg hijau tu cantik kak. nmpk lembut je.

Mak Su berkata...

kaler pink tu menariklah! :)

kirana berkata...

juling mata aih tgk depa soping

Aku Bukan Bidadari berkata...

wah naik gaji

pinkiss berkata...

baju pink tu cumil sgt.

i.am.belle berkata...

wah vogue lah hakak KV kan.

huhu aku tak ingat aku letak mana la buku asb aku.. hmmm

De' Sal berkata...

lawa baju yang hijau tu,kak sal ber kenan.

- tety - berkata...

sker tgk yg ijo tuh... cunss!!
nih kt tkt ats hujung2 tu eh?? wahh nxt time balik kelate harus ku terjah gak nih... hahaha

mNa berkata...

BUTIK MANO NI..BAKPO TOK RAJIN JUPO BAJU2 NI..KO TGK DALE GAMBAR LAIN,TGK LUAR LAIN..HEHE..
G ARI GAPO KBMALL NI?MAS G MAGHENG, SALE ADIDAS DA TAK BANYAK BAJU,AMPES..BARU NK ANGKUT SELAI DUA

HoPe berkata...

aaa..tanteknye yg pink..
kedai mane ni?
kbmall ade kedai best ke?
hiks..

KV berkata...

kak PB,
mmg semua nak beli tp bergantung kpd kemampuan lah kan. Kdg2 sekadar boleh berangan angan sajourk.

cok,
wah, harus aku pakai sokmo agar nampak sentaisa muda. Tak bleh blah. Haha

HUSNA,
ye lah, husna kan badan kecik jer. Tp tatau lah kut2 ada.

rina,
chantek kah? hehe

sha,
rambang mata dik oii!!

maksu,
pink mu pink ku jua!!

ana,
pi sopim gak nu!!

tiara,
alhamdulillah..rezeki anak2.

pinkis,
sesuai lah ngan kamu. ;)

belle,
kamu pura2 lupa yer? Hehe

kak sal,
semua kv berkenan kak.

tety,
a'a, kedai tingkat atas sekali.

mas,
alah kedai belah foodcourt tu jer. Eh, akak pi ari apa ek? Lupa lah plk.

hope,
ntah la apa yg menrik kt kb mall tu. Hanya gitu2 je yg ada. Kan?

my little family berkata...

wah..kaya2..kehkeh..sakan noo shopping..ni bt ku jeles nih. waaaaa....