Selasa, 7 April 2009

PASAR PAYANG

Dina dah ok lps mamai bangun tido tu, kami pun terus ke pasar payang.

Nak beli kan MIL kain batik sarung teganu. Dah nama pegi teganu kan, harus lah beli batik teganu. Beli 3 lai jer.

Aku sendiri beli tudung bawal smocking. Murah giler kat sinun kalo nak banding ngan kota bharu. Terkujat aku. Tp beli dua lai jer sbb takde warna yg menarik sgt kat makcik tu. Kedai lain mls aku nk menyinggah.

Tp sesal lak aku tak beli batik chiffon crepe yg dorang lelong tu. Huhu







Masa kat pasar tu, aku jumpa lagi bas comel ni. Memula tadi aku dh jumpa kat taman tamadun islam.

Aku kagum sungguh tgk bas bandar dorang. Sungguh berseni.



Lain kali kalo pegi lagi harus aku cuba bas ni. Hik hik

9 ulasan:

pB berkata...

batik situ memea lawa lawa tapi

tok terbeli sebab mahal mahal kak loh regonyor

Jasfyra berkata...

ganu cantik dah skg ni kan.best

KV berkata...

kak pb,
mmg kv tak aim nak beli batik sbb kat kota bharu pun byk batik. Cuma nya bila dorang lelong murah (bkn gred AA la) rasa cam nyesal lak tak beli

zura,
a'a, jauh benar beza ngan dulu.

kakpiah berkata...

dgr citer pasar payang tu mahal2 regernyer..
kompius lakk..
tp kalo gi sana mmng bepinau mata tgk kain baju.. :D

KV berkata...

piah,
ntah la. Kv sendiri pun jadik konpius. Huhu

bat berkata...

ohh tak pernah nampak ada bas camtu kaedahnya..

KV berkata...

bat,
tu yg aku pun excited campur darat. Hihi

Zareda Norman berkata...

Kak zar suka batik trengganu .. warna dia tak turun.. tambah kalau org bagi pree.. huisshh lagilah sukanya.. ehhehe

Kak zar tak pernah beli kat pasar payang tu.. mahai.. kena gi warehouse batik tu baru dapat murah..

sya berkata...

Comel sungguh design bas tu.. kak sya fav ke pasar payang dulu masa dok Ganu