Rabu, 1 April 2009

MABUK NEON

Perancangan nak gi jalan2 ke teganu terpaksa kensel sbb dina demam. Takpe, ada rezeki boleh pegi jugak.

So, aktiviti nya berkisar kawasan rumah jer. Petang kluar pi jalan2 ke kb mall. Dah gelap sikit bawak anak2 pi menyibuk tgk lampu lip lap. Penuh gak org. Ingat kami jer yg darat. Haha.

Danish ajak gi depan istana. Tp hubby ajak singgah SUK dulu.Punya lah ramai umat. Kami pun turut melayan. Asal anak2 hepi, mak bapak pun hepi. Tak gitu?














Lps kt SUK tu, ingat nak menyinggah la depan istana on da way balik tu kan. Tp crowd makin penuh. Jalan pun jem sana sini. Harus lah malas cari penyakit kan. Tgk lampu neon dlm kete je la. Merajuk lak danish sbb tak berhenti. Dina lagi teruk siap meraung. "Gi! Gi!" . Maksudnya nak pergi lah tu. Hik hik

Akan bersambung...

14 ulasan:

baby AF berkata...

aloh KV..biasa ler xdok dk darat mano ehh.. suma ore kuar gi tgk lapu tuu..termasuk fmly kite hihi..itu dulu2 la skrg x sempat sbb x dok klate..

AppleB berkata...

alahaiii sian dina huuhuhuhuhuh.

tunggu tahun depan gi tgk lagi ek.

atty's berkata...

dina demam ye..sian..semoga dina cepat sembuh..

bat berkata...

tudiah meriah sunggoh no ngan lampu lip lap bagai huhu...

anw Dina takper tunggu demam elok n taun depan besa sket deh

~dARlee zURiS~ berkata...

alalaa..cian dina
belilah lampu tu pasang kat umah kak ;)

memang lawa lah lampu2 tu
suka..suka..

KV berkata...

baby AF,
ahahah...darat2 pun penuh tau. Jem giler kota bharu mlm tu. Huru hara.

apple,
minah tu kalo demam melarat sokmo. Perangai pun comel.

atty,
dah makin sembuh pun kty. Alhamdulillah.

bat,
alah, lama lampu tu dok situ. Boleh pegi lagik. Hihi

zuris,
hik hik..kt rumah dah rosak. Raya ni baru nak beli.;P

kakpiah berkata...

"Asal anak2 hepi, mak bapak pun hepi. Tak gitu?"

yer betol.. sepatotnyer gitu la.. tp skarang ramai mak-bapak yg pk diorang punyer hepi jer..
anak2 terabai gitu.. kan?

De' Sal berkata...

Eeeeeee sonotnya, kalau dok kampung dah pastinya kak sal pegi tengok lampu bawa anak2, rindulah hu hu ...

Mrs LVoe berkata...

smoga dina cepat sembuh

aNIe berkata...

KV...camaner kesihatan dina...dah okay tak...dia demam nak cerdik tu orang kata...

Wah!! Cantik ye gambar2 tu semua bermandikan cahaya

- tety - berkata...

get well soon dina!

heheh kt SUK mmg meriahhh!!! cunss bangat mlm2 deh...
thn lps lalu jek depe tuh... x leh nk singgoh... penuh sesok oghe... huhuh

Ummibatrisya berkata...

tak seronok nak jalan-jalan kalau anak-anak demam kan, tambah2 demam yang sekali dengan muntah

tak pe bila dina dah ok boleh jalan2, tak lari tganu di kejar :)

pesta cahaya :)

Ma_sUyinFiqah berkata...

get well soon dina. Aku suka p tengok lampu kat taman rempah, melaka.

KV berkata...

piah,
anak ttp no.1. Hihi

kak sal,
kena balik kampung lah tu. Hik hik

sha,
alhamdulillah dh makin ok

kak anie,
dina demam jab setahun setengah sambung ngan selsema. Bab makin cerdik tu, pening mak bapak nya nak auta. Haha

tety,
a'a, dpn suk mmg meriah gilerr.

ummi,
ye lah ummi, tak kan lari teganu di kejar. Wahahaha

mas,
kat mana taman rempah tu? Tgh bandar ke nok?