Selasa, 21 April 2009

HASIL KEDUA KERAS TANGAN AKU

Hik hik..ni hasil keras tangan aku yg kedua.

Memula buat tu mmg down giler sbb huduh banget!!!

Pastu aku pikir, alang2 dah mula, baik aku siap kan. Kalo dak, membazir je kain bawal aku beli tu. Hik hik.

So, setelah di gosok kasi 'lendik' dan di taruk berlian. Ok lah sikit walopun tidak selawa dan seteliti yg di jual di kedai.

At least aku pakai hasil tangan sendiri kan (statement pujuk hati).







Korang jangan gelak tau! Jaga hati aku sikit. Haha

14 ulasan:

mNa berkata...

ok la tu.lamo2 mesti koho lawa..bila dah lawa bules mas upoh kak izad wat ko mas so..hehehe

jane_doe3328 berkata...

rajin nyo demo :)

KV berkata...

mas,
adoii..nak pakai sediri pun tak lepas dik oii.

jane,
rajin sbb tgh bersemangat. Nanti ile semangat harus tohok benang jarum. Haha

oren... berkata...

hoh, oklah tu...bukan semua org pandai sulam2 sendiri kat tudung..

komen terikhlas dari aku..

Mas berkata...

syantek lah tu.....berkenan aku nengok. Takder masalah pun pada mata aku.

- tety - berkata...

ok la tuh KV... caiyok! caiyok! prektis mek perfek... hehhehe cuns doh tuh utk awal2 nih...

Mama-Danish & Sarah berkata...

hahaha.... nak gelak jugak. ok la tu kv. mula2 memang mcm tu, lama2 nanti siap boleh ambik tempahan pulak. aku tempah ngan kau ok tak?

Mrs LVoe berkata...

sha rasa cantik je kak.. sha nie satu ape pun xreti tau. tahu msak je hehe

cokolat berkata...

ok2.. jaga hati, jaga hati!

tadelah kak.. cantek!
kalo aku yang buat belum tentu jadi macam tu...

edyan7 berkata...

woi... giler lawa... buatkan aku satu!

Ms Minnie berkata...

kak kv...

okeh la tu.... nak tempah buleh....

KV berkata...

hik hik...aku tgh pulun projek ke tiga ni. Nanti kalo siap, harus kompang kat blog jugak. Tak boleh blah!

rina berkata...

ok doh tu... 'buruk2' pun opssss x ingat keno jago hati tuan rumoh. hahaha. doklah... cun sgt doh tu... pasni lagi terorlah mu menjarum yer...

shaliza berkata...

ok apa...nk belajar gak jahit bunga colek tu...bunga colek kan org klate panggil.