Selasa, 3 Mac 2009

STUNT WOMAN

Ni sambungan entry rungkas. Aku tatau lah nak link. Cer ajar daku. hik hik

Aksi dina merukah gobok. Geram aku. Marah pun dia sengih2. Cubit pun tak jalan.







Ni ada harapan daki gunung everest anak dara aku ni.

16 ulasan:

oren... berkata...

bagus budak aktif nih..kalo monyok jek, kita plak risaukan...

Zareda Norman berkata...

Dina aktif makanya mama dia kena extra aktif ler.. hikhikhik.. boleh kurus cam ni KV..

haslina berkata...

suka tempat tinggi2 yea...

Mummy Dasy berkata...

port baik.... silap² klu majuk mesti jadi tugu kat situ gak nanti...

kirana berkata...

ganas anak dara mu ni

Anasfadilah berkata...

ada harapan tu kak kv..ganti dato maznah

KV berkata...

oren,
ye lah dia sihat. Tp aku yg letih. Huhu

zar,
hak hak hak. Bab kurus tu yg tak tahan.

haslina,
suk amanjat jer keje dia.

dasy,
takat ni jadi port hepi2 jer. Tatau la lps ni.

ana,
mmg ganas oo!!

dila,
agak2 nya lah kut. Blh jadik pengganti.

kakpiah berkata...

aku nk tlg bitawu ko cemana nk link kn dgn entri sebelom nih..
tp bila aku taip cth kat sini teros jadik link lak... huhuhu..

bg email add ko..

CuTeMiUt78 berkata...

ha'ah kv memang ada harapan tu.. mana tau kan satu hari dia nak daki gunung everest plak.. blh ler ko tumpang vangga KV..heh..heh..heh

cendawanintim berkata...

aktif betul anak dara ko ni nok..

hati2..

Aku Bukan Bidadari berkata...

isk..baik2 kak..

NONIE AZIZ berkata...

ni ikut ke noks? hahahaha

cokolat berkata...

xper kak...
itu tanda2 dia nak jadi atlet negara nanti...
samalah dengan anak akupong...
nak jadi atlet terjun dari katil...
redha je laaaaaaaaaaaaa...

KV berkata...

piah,
nanti hang ada masa emel aku.
Bandito_danish@yahoo.com

cute,
ye lah, leh tumpang bangga. Nanti leh kompang kt org kg "anak aku tu wei!! Sila kenal mak dia dulu okeh!" Hahahaha

cuni,
letih aku tau!

tiara,
nanti ayraa dh baya dina, kita tgk ke tdk dia. Hihi

nonie,
ntah la. Huhu

cok,
redha je lah kan. Huhu

sya berkata...

wah bakal menjadi remaja wanita pertama Malaysia yg menawan gunung Everest ni

KV berkata...

sya,
keh3x. Angan2 mak melebihi anak ni.