Selasa, 3 Mac 2009

HUJAN LEBAT

Hujan lebat lah kawasan aku ni. Dari semalam tak henti2. Rumah tok mek yg belakang rumah aku dah banjir dr mlm tadi.

Parit2 jalan pun dh penuh air. Sesetengah jalan dah cecah air dah pun.

Gelap gulita semua. Takut aku. Huhu. Karang ada banjir gelombang ke berapa tatau la.

Eh, ke dah ada tempat lain banjir eks?


Oleh sebab hujan, makanya lapar. Aku dgn baik hati jamu korang ngan kuih akok yer. Jemput, silakan. Jangan malu2 tau.;P

18 ulasan:

Vimmi Yasmin berkata...

KV

sedapnya!!!!!!!!!!!!!!!
UishHhhHHH
Nak kena g KgBaru ni malam cari AKOK!

CuTeMiUt berkata...

yummy2... hujan2 ni memang lapar je kan kv.. eh.. sana dah banjir ya

Zareda Norman berkata...

KV

kak zar tgh makan kek cekelat, bayangkan juga tgh makan akok.. ehhe

vimmi

kat au3 ada satu kedai jual kuih akok yang sodap..

KV berkata...

vimmi,
oh kt sana ada org jual akok yer.

cute,
blom banjir sgt. Tp air dah penuh parit, sawah bagai.

kak zar,
bayang kan pun jadik lah. Hehe

MasNurin berkata...

semalam aku balik keje dalam ujan lebat. Takut banjir jer. Aku tak penah makan akok..tak tau pe rasanya. Kat sini ada ramai orang jual tapi aku tak penah cuba. Nanti bila p pasar malam aku nak p cuba.

rina berkata...

sedapnya akok. lama doh x mkn...

KV berkata...

mas,
rasa dia lemak manis. Boleh ler.

rina,
balik kampung nanti balas dendam k. Hehe

Mak Su berkata...

kat area rumah maksu selalu banjir kilat, kat jalanraya :(

marinahunny berkata...

hahahah..lama x mkn akok

cokolat berkata...

kuih akok tak pernah makan tp biasa dengar... sedapkah?

Mommy Lyna berkata...

NOK AKOOOOKKKKKK!!!!

NOOOOKKKK!!!!!

(kawe yg bertahun dop make akok kelate)

KV berkata...

maksu,
oh kt sana banjir kilat yer?

marina,
oleh itu, jemput lah makan. Hihi

cok,
kalo ko tak suka manis dan berlemak, jgn makan akok okeh.

lina,
hehe...sian lah plk kek org yg merantau.

Jasfyra berkata...

sini xujan lagi...selalu ptg santak ke mlm ujan..harap2 xbanjir lah umah ko kv

atty's berkata...

nyam..nyam..tgh makan kuih akok..nie..

kv.post ar sini..

bangi pun ari2 ujan..asal ptg ujan.bawa ke malam.

Ummibatrisya berkata...

sedapnya kuih akok

ummi sangat suka kuih ini :)

tak payah pergi kelantan, kat sini pun ada jual :)

aNIe berkata...

KV...selalu dgr kuih akok ni...sedap ke?...akak tak pernah rasa...

Kat Shag Alam pun hujan tiap2 petang...sedap melengkar depan TV

yuyee cap limau berkata...

KAK KV..SLM PERKENALN SSEKALI LAGI..WAAA RINDU NK MKN AKOK..SDPNYER

Mommy Lily berkata...

alahai akok..sedapnyooo

kalu ado PIANA pun sedap tu hujan2

nk banjir ko? kl pun hujan tiap2 ptg lo ni