Isnin, 23 Mac 2009

PROJEK PERTAMA AKU DAH SIAP!!!

Yay!! Tetap nak blog gak.

Projek pertama aku dah siap. Aku malas nak wat bunga bertangkai bagai. So aku wat bunga tabur jer. Simple.

Walo pun huduh dan ala2 namun aku tetap bangga dengan diri sendiri. Bukannya apa, sbb aku mmg malas kalo jenis dok mengadap benda tu. Dulu, belajar wat baju kurung last2 tinggal kaki kain jer aku terus malas nak siap kan. Bagi akak aku siap kan dan terus hadiahkan kat dia. La ni, mcm nak belajar semula lah jahit baju kurung. Lagi pun, aku kan dah ada mesin jahit sendiri. Ops, terpesong tajuk.





Walau pun huduh, korang jangan kutuk yer. Nanti aku sentap. Kih kih kih.

Besok boleh bergaya ngan tudung sulaman sendiri. Yay!!

16 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

wah... cantik ler KV.. ok la tu.. sekurang2nya vangga tau pakai tudung hasil sulaman sendri

marinahunny berkata...

waaaaahhh kv...mek nak jugak...!!! semangat berkobar2 nih...!! nk g umah kv..!!!

Mak Su berkata...

wahh....ada bakat ler tu :D

Ummibatrisya berkata...

bangga, bangga :)

dapat pakai hasil tangan sendiri :)

KV berkata...

cute,
hik hik..dah pesan jgn kutuk tu, harus lah dipuji. :P

marinna,
jom, mai lah sini!!

maksu,
bakat ke kabat ker, lengun jari jemari ku. Hihi

KV berkata...

ummi,
bangga nya!! ;)

i.am.belle berkata...

lah okey ler tu first timer.

lepas ni buat bunga besar-2 sikit kaler biar meriah. hohoho

chayok KV! hihihi

kakLuna berkata...

eh boleh sgt tu drpd aku ni kerastangan.

buat sulam tampal jd tapak sulaiman. ha ha ha

Alex Lacey berkata...

bestnyaaaa.....teruskan, teruskan...nanti buat yg lebih kompleks pulak....jap agi buleh buat jual la pulak tu...

Intan Rosnitta berkata...

You go KV! Bravo!

Ambik tempahan tak?

:)

Mummy Dasy berkata...

cantik kak..mklu me pun akan bangga pakai hasil titik peluh sendiri

KV berkata...

belle,
chayok! chayok!

luna,
jadik tapak sulaiman? Seni lah tu. Seni kan abstrak. Hik hik

kak wear,
pakai sendiri dulu sudah. :P

intan,
wahaha...tempahan? Nanti kv pro dulu atau dah pro nanti jadik malas. Hihi

dasy,
nanti org tanya, "beli kat mana huduh sgt ni?" wakakaka.Bengang aku nanti. Hiks

cokolat berkata...

tepok tangan utk KV...
tahniah!!!
suwit...

KV berkata...

cok,
tepuk tepuk tepuk.

bat berkata...

tahnie nyah...

KV berkata...

bat,
hiks