Selasa, 24 Februari 2009

STROBERI

Nak eksyen kat korang ni.

Stroberi (pokok) yg aku beli kt cameron tuari dah berbuah lah. Best!!!

Takat ari ni dah 5 bijik masuk mulut aku. Mulut hubby aku baru 2 bijik. Anak2 aku tak suka. Bagus!!


Tp moskel sungguh lar. Awat yg berbuah kt rumah aku ni lg manis dr yg kat cameron. Agaknya rumah aku cuaca panas sokmo kut.

17 ulasan:

Ungku Nor berkata...

KV, wajib ko tunjuk gambar ni kat KAKPIAH..hahahaha ;p

atty's berkata...

wah kv..lepas ni leh buat bisnes jem..

bat berkata...

Haruss tak kena kompang giteww..
*jeles bah*...

KV berkata...

kak unibers.
alos, lupa nak dedikasi utk piah. Nak keda edit ni!!

kty,
alahai..ada sepokok jer kt rumah kv. Sampai bila leh bertahan tatau le.

bat,
mesti!!

cokolat berkata...

kalau aku terus aku feeling2 omputih jap... makan pencoci molot manjang stoberi!!

MasNurin berkata...

aik..macam ne jadik gitu??Bukan stoberi kebanyakannya masam ker? Kat perlis panas kalu idak mau je aku uat bisnes jem stoberi.

CuTeMiUt78 berkata...

wah..bagus2.. agaknya cocer dan suhu kat umah ko sesuai kot..

Zareda Norman berkata...

lepas ni sure bleh buka perusahaan stroberry.. hehhehe

jakun kejap kak zar nokss... :)

are berkata...

waaaa...bestnyer bleh petik stoberi sndrik!jeles...jeles.

aNIe berkata...

KV....nakkkkkk!!!!

Tijah berkata...

tu bukan ceri kan?? wakakaka...

Farah Aminuddin berkata...

raspberi pon sodap.hehe

cendawanintim berkata...

uihhh, banyak gak berbuah tu....

i.am.belle berkata...

aku suka makan strwberi. pelik ar apsal org melayu tak suka makan? rangup mcm biskut ler. yum yum

salam.belle

kueh bakar berkata...

makan sorang? uhhh..sodapnye..

KV berkata...

cok,
tak sempat nak pencuci molot dh. Sambil siram sambil ngap. Hihi

mas,
tu lah yg peli. Cocer rumah aku panas giler tau. Tp aku wat teori berdasarkan buah jambu air. Kalo time kemarau mmg manis sgt. Kalo musim hujan, masam tawar habiaq. Cenggitu lah kut.

cute,
ntah lah seswai ke diah. Janji berbuah, mek vangga!!

zareda,
jakun ke noks??? Ahahahahah

are,
sinun kan musim sejuk sokmo. Cer beli 3-4 pokok.

kak anie,
jom mai rumah kite.

farah,
hang ni, sian akak tau! Akak tak penah makan rasberi. Darat. Kt kota baru takdak jual. Eh, nanti nak tgk kt tesco.:P

cuni,
takat ni ok lah. Lps ni kut2 dia merajuk aku tatau ler.

belle,
ntah, akak masa kt cameron tak berapa suka nak makan stroberi. Bila kt rumah, mggatal lak nak makan sokmo. Hihi
Eh, mcm biskut eh?

kueh bakar,
anak2 takmo. Hihi

KV berkata...

tijah,
nanti kita tanya PIAH.;P