Selasa, 24 Februari 2009

SENTENG

Tu ari kan aku ada belikan dina kaftan.

Bila pakaikan kat minah tu labuh lah plk. Susah nak berjalan. Aku pun oter lah sket. Tgk2, wahahaha...omak kau..senteng nyoh!!!!

Tp aku kan mak yg 'rajin', malas aku nak oter balik. Makanya pakai lah dina kaftan yg senteng tu. Hik hik.





Sian budak ni. Anak sapa lah tu?

14 ulasan:

Tijah berkata...

ok la tu nok...labuh2 kang terpijak plak. hehehe

Mummy Dasy berkata...

kesiannye... alah kak budak2 pakai senteng ke ape ke tetap cute...coz me pun kaftan Daneen pun senteng2 semua

MasNurin berkata...

Aku pun nak carik selai kat Nurin nanti. Hehehe kalu ko sentengkan lagi jadik blaus lak sampai bole pake ngan suar.

- Isabella - berkata...

comelnye dina....!!

bulu mata..so seksi!

rina berkata...

x ukur dulu ke maknya oiii.... hahaha

Ummibatrisya berkata...

kat kelantan aje ada baju kaftan untuk budak-budak

tapi yang ummi geram nya, pakai kejap aje mesti terkoyak kat celah ketiak :)

KV berkata...

tijah,
a'a selamat bab terpijak. Tp asyik terselak jer. Hihi

mumydasy,
hik hik..ingat kan dina punya jer yg senteng.

mas,
wakaka..dah melampau tu sampai leh jad kan blouse.

isabella,
bulu mata dia mcm dh pakai mascara.

rina,
kan dh ckp, mak dia over 'rajin'. Main hentam jek.

ummi.
ye lah, mcm yg dina punya tu dh luas dh kat ketiak.

Mak Su berkata...

pheewwwiitttt! nak ngorat Dina leh tak? sumel nyer!

bat berkata...

ok jerk bley jadi baju pakai sama suar giteww...

Ungku Nor berkata...

takpe..senang nak redah air..hehehe

F A R Y N berkata...

kalau kecik2 dulu mak saya pakaikan camni,mesti saya dah gunting kaftan tu...tak suka berkain...hehe

CuTeMiUt78 berkata...

sesuai la utk budak2 cam dina kv.. karang klu labuh sgt.. terpijak plak

cokolat berkata...

ehh.. soka ok tgk budak pakai kaftan. kalaulah anak aku bleh pakai......

Zareda Norman berkata...

KV

belah kiri dan kanan tu cetaskan.. biar berbelah.. senanglah dia nak jalan..