Rabu, 18 Februari 2009

SAAT ORANG LAIN TIDO

Org lain dh berdengkur dah. Dina masih lg dok main. Huhu. Budak ni mmg maksalah sungguh nak tido. Geram aku.

Layan main kete api gajah. Pastu boring.


Main traktor kecik. Pastu boring.



Main selipar jepun moyang dia. Pastu boring.(baru beli tau)


Ni persiapan dia nak tido. Bunny pet2 yg dh berkepam. Abahnya selalu terlupa dan rendam sabun. Hiks pecah lobang. Mmg keje abah dia basuh soft toys anak. Aku wat bodo jer. Haha.
Dan sebotol susu jugak jgn dilupa.



Cubaan untuk tido. Abaikan living room aku yg berkecah yer. Selagi minah ni blom tido, malas aku nak kemas. Letih. Kemas 2 saat. 2 saat kemudian dia tolong 'kemaskan' balik. Utk mengelakkan aku jadik giant, aku sabar. Biarkan aje. Ops..termelalut plk. Terpesong tajuk.


Tu Aku blom snap lg cara2 dan posisi dia menyusu nak tido. Sbb dia pun seksi (ya ampun, takleh pakai baju sblm lena, berpeluh peluh minah tu. Awat panas sgt rumah aku time mlm?).

Dan kalo nak tido harus dia menyendeng dan menggentel telinga abah dia sambil meraung. Punya lah siksa. Bukan dia je siksa. Abah dia pun sama. Ahahaha..aku? Layan blog kt e51. Kata internet free kan. Hehe

16 ulasan:

atty's berkata...

lambat ye dia tido..ajak main..

bat berkata...

hehe cam anak maks nak kena gentel siku baru leh tido... huhu

tanaklaks tuh siku abahnya nak siku maksnyer sokmo...

kakpiah berkata...

siksa.. siksa.. aku yg baca pon terasa siksanya..
ko? sorga..sorga.. dpt layan tenet dgn amannyer..
hehehe...

MasNurin berkata...

itu sebab aku takot beranak lagi.nurin dulu tido pukul 9 lebih sekarang kul 11 pun ada.Dia suka gentel siku aku atau ayah dia. Tensen sehh..mata pejam tapi tangan dok menggaru siku orang.

cendawanintim berkata...

aku dah rasa saat2 anak tido lambat....

sejak masuk tadika ni kira ok sket..huhuhu

KV berkata...

atty,
dah la tido lambat, peel comel lak tu. Meraung sakan.

bat,
ahahaha..meks selamat!!

piah,
hik hik...aku sorga kjp jer sbb serabut ngan laki ikut samam meroyan cam anak dara dia. Ihiks

mas,
ahahah..takut? Aku laaaagi takut!

cuni,
owh, dh tukar jadual tido ek. Bagus tul iman!

Ungku Nor berkata...

Anjib 9.30 dah weng atas kusyen..hehehe

mummysyafie berkata...

dier tido siang lama kot kv..saya selalu terlena dulu sebelum wawan. sbb wawan mmg selalu tido lewat..kiter nak rehat awal pun susah kan

AppleB berkata...

aku rasa ko kena pasang ekon kat hall la pulak supaya dina tak kepanasan gitu.

dina tak suka tgk katun ke?? kalau anak aku dia tgk katun sambil baring lama2 lena sendirik ahhahhahaha.

Mak Su berkata...

mak su memang sukarelawan insomnia sejak beranak pinak silih berganti ni

Zareda Norman berkata...

KV

susahnya nak tido cam gitu...

tak pe pelan besar pelan oklah tu.. nanti dah sekolah kol 9 pm, dah pengsan dah bebudak ni

KV berkata...

kak ungku,
abg dia pun jam 9.30 dah lentok dh. Dia ni yg kukuh tahap gaban.

mummy shafie,
mmg kdg2 kv lena dulu dr dia. Tp takleh nak lena mana sbb asyik terkejut ngan suara dia yg hohoho... sungguh menikam kalbu.

epal,
ahahah..kemain ko ek siap sajes ekon kt hall.
Dia tak minat kartun la. Dia minat tgk buku2 dan album gambar. Maksalahnya tengok buku kena org lain yg ngajar. Takmo tgk sorang2.

maksu,
ahahaha...maksu lg cahmpion lah kalo gitew.

kak zar,
agaknya lah kut. Dh skolah nanti cepat lah dia lena.

mummysya berkata...

sama mcm anak kin. kuat berpeluh...

Alinlai berkata...

layannnnnnnnnnnn!!! ke ke ke

KV berkata...

kin,
pelik kan, awat lah berpeluh sokmo.

alin,
ahaha...nak tak nak mmg kena layannn.

Angah berkata...

Huh! aku yang penat tengok...

Mujur anak dara aku seganaz2 dia pun nak tidur senang..

rahsianya hahahaha breastfeeding..tapi bila sampai seru nak bergayut huhuhu sakit pinggang aku tidur mengiring jek..